Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ih hun ser sød ud, og en masse dejligt hår, min datter havde også sådan en dejligt mørkt hår.... der er bare for skønt...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mette&Alexander skriver: Ih hun ser sød ud, og en masse dejligt hår, min datter havde også sådan en dejligt mørkt hår.... der er bare for skønt...
Og stort tillykke med hende...
Strawberry skriver: Hvor er hun kær - Tillykke med hende
Hvor er hun kær - Tillykke med hende
Amandas-mor skriver: Hvor er hun smuk. Tillykke
Hvor er hun smuk. Tillykke
PiaRW skriver: Stort tillykke med hende. Hun er da for sød!
Stort tillykke med hende. Hun er da for sød!
Baagøe skriver: Hvor er hun sød - stort tillykke med hende
Hvor er hun sød - stort tillykke med hende
Jemion skriver: Hvor er hun bare skøn Stort tillykke med hende og din nye rolle.. Det er helt fantastisk kapitel i går i møde
Hvor er hun bare skøn Stort tillykke med hende og din nye rolle.. Det er helt fantastisk kapitel i går i møde
Nicolinesmor170510 skriver: Stooooooort tillykke Hvor er hun dejlig Glæder mig til den massive billedspam og en forhåbentlig god fb
Stooooooort tillykke Hvor er hun dejlig Glæder mig til den massive billedspam og en forhåbentlig god fb
Babymor2010 skriver: Hvor er hun dejlig, stort tillykke med hende
Hvor er hun dejlig, stort tillykke med hende
BabyBambi skriver: STOORT TILLYKKE søde Malene!!! Hvor er hun bare en rigtig dejlig smuksak altså!!! Glæder mig til FB og masser er billeder af guldklumpen!!! (p.s. Nu må det da snart være min tur også!?)
STOORT TILLYKKE søde Malene!!! Hvor er hun bare en rigtig dejlig smuksak altså!!!
Glæder mig til FB og masser er billeder af guldklumpen!!!
(p.s. Nu må det da snart være min tur også!?)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128