køns scanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

812 visninger
16 svar
0 synes godt om
27. september 2011

tulle92

nogen ssom ved hva uge man ska være i for at man kan se kønnet ?  

glæææææææææææææææder miiiiiiiiiig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

Sujan

Man får det at vide i uge 20 hvis man vil.

Men betaler man selv en kønsscanning er det hvad de enkelte klinikker kan se.. Nogle siger uge 14 men kan så ingen garanti give og andre klinikker er i uge 17... Så du må undersøge hvad klinikkerne siger i dit område

Anmeld

27. september 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg fik en kønsscanning i uge 17.

Fik oplyst at det kan fastlægges med garanti fra uge 16+0.

Anmeld

27. september 2011

tulle92

mange tak piger :d 

Anmeld

27. september 2011

Tona

Sujan skriver:

Man får det at vide i uge 20 hvis man vil.

Men betaler man selv en kønsscanning er det hvad de enkelte klinikker kan se.. Nogle siger uge 14 men kan så ingen garanti give og andre klinikker er i uge 17... Så du må undersøge hvad klinikkerne siger i dit område

Det er ikke alle der kan få det at vide i uge 20. Vi kunne fx ikke få svar, da Amanda lå forkert. I det offentlige venter de ikke som sådan eller bliver ved med at forsøge hvis det ikke lykkes...( meeeen vi skulle heldigvis til vægtscanning i uge 35 og kunne så endelig få at vide at det var en smuk lille pige vi skulle have)

Anmeld

27. september 2011

Silja&Noam

Jeg har fået garanti fra 14. Uge. Så der er delte meninger. De siger det kun hvis det er 100% sikkert.

Anmeld

27. september 2011

lucas<3

jeg fik afvide fra uge 20, for i uge 15 og op var man ikke sikker for der lignede kønsdelene meget hinanden..

Anmeld

27. september 2011

Mira0911

tulle92 skriver:

Jeg var til en betalt kønsscanning da jeg var 14+4... Mener de fleste steder scanner de fra man er 14+0.... 

Anmeld

27. september 2011

chael

tulle92 skriver:

Jeg var til tidlig kønsscanning hos Jordemoderen i KBH; da jeg var 14+6. Og der var det helt tydligt, hvad det var der gemte sig

Men ellers vil mange private helst vente til omkring 16-17 uge, for at være "100%" sikre, hvilket man jo aldrig kan være, før end baby er her, men så sikker som de nu kan

*Camilla 39+6

Anmeld

27. september 2011

norenberg

Jeg blev scannet uge 18 til en kønsscanning, hvor hun gav garanti..men 2 uger senere scannede hun igen med måtte indse at hun havde taget fejl, så jeg vil sige ikke før uge 20

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.