Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hello piger...
Et lille spørgsmål. Jeg er øm sådan i nederste del af maven og mod lysken. Det gør ikke ondt. Bare øm. Specielt når jeg rejser mig hvis jeg har siddet længere tid af gangen på pinden.
Er det normalt? Og hvorfor?!
På forhånd tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chalala85 skriver: Hello piger... Et lille spørgsmål. Jeg er øm sådan i nederste del af maven og mod lysken. Det gør ikke ondt. Bare øm. Specielt når jeg rejser mig hvis jeg har siddet længere tid af gangen på pinden. Er det normalt? Og hvorfor?! På forhånd tak
Har du fået nogle blå mærker der hvor du er øm?
Eller er der nogle af dine blodårer der "popper ud"?
Ditte_Marie skriver: Har du fået nogle blå mærker der hvor du er øm? Eller er der nogle af dine blodårer der "popper ud"?
Ingen blå mærker... og næhh vidst heller ikke blodåre... Kun mavsen der vokser hehe
Chalala85 skriver: Ingen blå mærker... og næhh vidst heller ikke blodåre... Kun mavsen der vokser hehe
Okay (: Tænkte nemlig på om det kunne være åreknuder.
Men jeg tror at det bare er ligamentsmerterne der gør dig øm (: Vokser mavsen meget?
Ditte_Marie skriver: Okay (: Tænkte nemlig på om det kunne være åreknuder. Men jeg tror at det bare er ligamentsmerterne der gør dig øm (: Vokser mavsen meget?
Jeg synes i hvert faldet det går stærkt hehe men det er jo dejligt nok Jeg tror også mest på ligament smerter.. havde dem bare ikke så voldsomt i 1 graviditet
Sujan skriver: Har det på samme måde:-( Er vildt øm.. Gør rent til dagligt (lidt endnu) og får bare så ondt nederst i maven og i lænden... Æv æv
Har det på samme måde:-( Er vildt øm.. Gør rent til dagligt (lidt endnu) og får bare så ondt nederst i maven og i lænden... Æv æv
Det er præcis på samme måde jeg har det.. Men så er det nok meget normalt...
Chalala85 skriver: Jeg synes i hvert faldet det går stærkt hehe men det er jo dejligt nok Jeg tror også mest på ligament smerter.. havde dem bare ikke så voldsomt i 1 graviditet
Men det går jo også hurtigere i anden graviditet, ik?
(:
Ditte_Marie skriver: Men det går jo også hurtigere i anden graviditet, ik? (:
Det har jeg i hvert faldet hørt og læst.. og det synes jeg egentlig også.. Men i 1 graviditet var jeg i graviditetsbukser inden 3 mdr denne gang er jeg ikke i nogen endnu og er da over 4 mdr nu
Chalala85 skriver: Det har jeg i hvert faldet hørt og læst.. og det synes jeg egentlig også.. Men i 1 graviditet var jeg i graviditetsbukser inden 3 mdr denne gang er jeg ikke i nogen endnu og er da over 4 mdr nu
Okay (:
Jeg er heller ikke i graviditetsbukser endnu - jeg synes at de er så grimme
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128