Countdown til DP!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. marts 2008

Hyner

Mandag er så den store dag hvor Emma starter i dp. Og det er da slet ikke til at forstå, hvor er tiden dog blevet af og hvad har jeg brugt allllle de mange måneder til????? (15 stk !!) Jeg skulle ha haft besøg af min sp for sidste gang i går, men hun ringede og aflyste da hun var/er syg.. Lidt deprimerende, da jeg sådan set havde brug for noget sysisk opbakning. Dels fordi at Emma starter i dp men mest fordi at hun (som i nok ved) ikke rigtig har ville det der grødshow mv.... Og jeg er ved at blive nuts!!! Hvorfor han hun ikke ligesom alle andre bebser/børn spise spise spise????
Nogen med nogle trøstende ord eller bare en lille smule opbakning???? I NEED IT!!!!!
Krams Henriette -depri fra morgenstunden, øv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2008

Muffinmus

Puha, du får lige et kram:)
William starter også på mandag.... Har det heller ikke godt med hans mad situation. Mest fordi han næsten ingenting gider at spise lige nu. Er bange for at hun så bare dropper at prøve at give ham mad så han slet ikke får noget. Også bange for hun glemmer at tilbyde ham vand flere gange i timen. Han er en tørstig dreng der skal have meget at drikke og hendes under kan jo selv sige til. Specielt nu hvor han jo kravler hele tiden. det bliver han bare så tørstig af og drikker flere krus vand hver dag.
Men må jo bare sige det når jeg afleverer ham kl 8. Så skal jeg til at hygge mig uden ham, det bliver da totalt underligt.
Tror nok det skal gå med vores unger, men det bliver da hårdt.

Anmeld

1. marts 2008

Sille

uha.. hvor jeg forstår dig..

Men husk det sikkert blir skønt for emma at se nogle andre børn osv. det helt sikkert værst for moar..

Mht grød.. så har jeg jo også en bebs der ik er tosset med det mad der.. og det er bare frustrerende... men syns dog at det er blevet bedre.. måske fordi jeg tager det mere roligt...
er hun slet ikke interesseret i at spise overhoved?? Hvad hvis du lader hende sidde selv med lidt frugt, peberfrugt eller gir hende lidt brød, eller en skorpe????
det tror jeg har hjulpet her...

men det er frustrende... kender det og føler med dig..

Kedeligt med sp.. man glæder sig altid lidt til de besøg der.. der er så mange spørgsmål eller som du skriver psykisk støtte man har brug for..

Kan i ikke aftale et besøg hurtigst mulig? Hun skal vel også lave boel-test på Emma....???

Nå.. ved ik hva jeg mer skal sige og om jeg overhoved hjælper.. men tænkte jeg bare lige ville skrive lidt...

Knus herfra

Anmeld

1. marts 2008

Hyner

Hejsa Maria
Tak for krammet det gjorde godt:)
Tror lidt at det er os som sætter de dumme ting i hovedet om at dp ikke kan "passe" vores børn, for selvfølgelig kan de da det... Det er trods alt deres arbejde...! Min dp har f.eks selv 4 unger i alderen 3-8år og de ser da sunde og raske ud allesammen... Men nu er det jo mit kæreste eje og min lille GULDKLUMP hun skal passe, og er hun nu også kvalifiseret nok til det???? Jeg tror og ved hun kan, det bliver jeg nød til...
Henriette
MariaE skriver:

Puha, du får lige et kram:)
William starter også på mandag.... Har det heller ikke godt med hans mad situation. Mest fordi han næsten ingenting gider at spise lige nu. Er bange for at hun så bare dropper at prøve at give ham mad så han slet ikke får noget. Også bange for hun glemmer at tilbyde ham vand flere gange i timen. Han er en tørstig dreng der skal have meget at drikke og hendes under kan jo selv sige til. Specielt nu hvor han jo kravler hele tiden. det bliver han bare så tørstig af og drikker flere krus vand hver dag.
Men må jo bare sige det når jeg afleverer ham kl 8. Så skal jeg til at hygge mig uden ham, det bliver da totalt underligt.
Tror nok det skal gå med vores unger, men det bliver da hårdt.

Anmeld

1. marts 2008

Hyner

Hej Sille
Trøstende ord varmer:)
Ja Emma får det super og bliver dejlig træt, så det bliver skønt...
Men det der mad.... ARGHHH>(
Hun elsker at sidde med frugtstykker selv og det gør vi flere gange dagligt.. Men grød, ufff det hun får er nok maks 5 skefulde og det mætter jo hverken helt eller halvt...
Boel-test kommer der en afløser og laver på Emma engang i marts, det glæder jeg mig til.. Jo sp ville ringe mandag og aftale en ny tid, men jeg kan da ikke bare rive Emma ud af dp når hun nu lige er startet fordi sp kommer..??? Eller er det bare mig der har dårlig samvittighed??
Henriette
Sille skriver:

uha.. hvor jeg forstår dig..

Men husk det sikkert blir skønt for emma at se nogle andre børn osv. det helt sikkert værst for moar..

Mht grød.. så har jeg jo også en bebs der ik er tosset med det mad der.. og det er bare frustrerende... men syns dog at det er blevet bedre.. måske fordi jeg tager det mere roligt...
er hun slet ikke interesseret i at spise overhoved?? Hvad hvis du lader hende sidde selv med lidt frugt, peberfrugt eller gir hende lidt brød, eller en skorpe????
det tror jeg har hjulpet her...

men det er frustrende... kender det og føler med dig..

Kedeligt med sp.. man glæder sig altid lidt til de besøg der.. der er så mange spørgsmål eller som du skriver psykisk støtte man har brug for..

Kan i ikke aftale et besøg hurtigst mulig? Hun skal vel også lave boel-test på Emma....???

Nå.. ved ik hva jeg mer skal sige og om jeg overhoved hjælper.. men tænkte jeg bare lige ville skrive lidt...

Knus herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.