Tidlig scanning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. september 2011

kvinde84

Er der nogen herinde, der kan fortælle mig, hvorfor man skal scannes allerede i uge 7, når man er blevet gravid med IVF/ICSI?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

Chalala85

kvinde84 skriver:

Er der nogen herinde, der kan fortælle mig, hvorfor man skal scannes allerede i uge 7, når man er blevet gravid med IVF/ICSI?

Fordi de skal sikre sig at det sidder fast og udvikler sig som det skal i det tidlige stadie. Så er det også for at beroligere de kommende forældre da der er lidt forhøjet risiko for abort når man bliver kunstigt befrugtet.

Anmeld

27. september 2011

baby84

kvinde84 skriver:

tror også det handler om risikoen/chancen for tvillinger. Selvom det ikke er alle der får to stk op tror jeg det er blevet proceduren og ja så giver det bare meget sikkerhed til os ofte lidt mere hysse behandlingskvinder . '

Endvidere kan det handle om at de mange steder holder nøjagtig statestik til forskningsbrug og derfor vil have graviditeterne be/afkræftet. De får mere info om forløbene hos behandlingskvinderne hvis de ser dem inden NF og det bliver hermed også en skæringsdag for hvornår du, skal afsluttes på fertilitetsklinikken og overgå det det alm system.

Er så gald for at jeg fik lov at blive scannet i uge 7. Kunne simpelthen ikke have holdt tiden ud til NF

Anmeld

27. september 2011

Maise

og så kan man se om hjertet slår i uge 7

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.