Skildpade crem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.068 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. september 2011

Unnie

Jeg skal lave en kage til i aften kan jeg nå at smelte fløde og skildpader, stille det på køl og bruge det senere? Eller kan man smelte skilpaderne, piske fløden meget stiv og vende det sammen, hjælper det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

hekran

Unnie skriver:

Jeg skal lave en kage til i aften kan jeg nå at smelte fløde og skildpader, stille det på køl og bruge det senere? Eller kan man smelte skilpaderne, piske fløden meget stiv og vende det sammen, hjælper det?

Det skal nå at køle helt af inden du pisker det op. Jeg ville gå efter første mulighed Det skal vist stå i mindst 8 timer

Anmeld

27. september 2011

Kay

har kun prøvet den første du nævner og det bliver super godt... så skynd dig at få det smeltet nu så du kan nå det

Anmeld

27. september 2011

Unnie

Marita skriver:

Det skal nå at køle helt af inden du pisker det op. Jeg ville gå efter første mulighed Det skal vist stå i mindst 8 timer

Puha 8 timer kan jeg ikke nå, så har du måske et bedre forslag til hvad jeg kan gøre?

Anmeld

27. september 2011

Unnie

Unnie skriver:

Kan man putte det i fryseren?

Anmeld

27. september 2011

Dot D

Unnie skriver:

Kan man putte det i fryseren?

Ja, du skal bare holde øje med det, det må ikke blive helt frossen. Jeg har gjort det et par gange, hvor det liiiige er blevet tid til en hurtig kage. Så bare igang

Anmeld

27. september 2011

Unnie

Unnie skriver:

super jeg går i krig bruger i 4 store pader og 0,25 l fløde?

Anmeld

27. september 2011

Kay

Unnie skriver:

super jeg går i krig bruger i 4 store pader og 0,25 l fløde?

jeg plejer at bruge 200 g. chokolade af en eller anden slags... fx. pader og så 1/4 L. fløde

Anmeld

27. september 2011

tina76

Smelt chokolade og pisk fløden til let skum, og hæld chokolade i, og rør sammen, det virker fint

Anmeld

27. september 2011

Unnie

Er det ok at afkale sin kage i køleskabet, så den bliver hurtiger kold og klar til brug?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.