Ny herinde :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.292 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. september 2011

Jelles

Hej Alle dejlige piger :-).... Jeg er ikke helt ny på baby.dk, men har mest brugt sitet til få andres erfaringer med teste og lign :-)...

Nu er der sket det helt fantastiske, at jeg endelig er gravid ( efter 9 år med IUI og IVF ).... Det er sket naturligt, og i en måned hvor vi ikke engang har prøver ramme æl.. :-)

Jeg er sat til 27 maj. ca. så jeg er kun i uge 6.. men grundet utallige biokemiske, SA og MA, har de mig under meget tæt obs... men de siger det hele ser fornuftigt ud :-D

Mit forløb ind til idag :-d

Sidste søndag - udebleven mens /pos. g-test hjemme.

Sidste mandag - Tilfældigt havde jeg tid hos læge & gyn den dag.

Lægen - pos g. test

Gyn - scanning med blommesæk :-D + BP

Sidste tirsdag - Svar på BP HCG 265 / Progesteron 69

Onsdags - begyndene smerter i underlivet...

Torsdag - BP hos gyn.

Fredag  - Svar på BP. HCG 840 ( Flot ) progesteron 37 ( - 50 %)

Gyn lidt bekymret, blev sat i behandling på crinone.

Ved forsatte smerter henvendelse på skadestue.

Søndag - henv. på skadestuen. Blev sendt hjem.

Ingen venlig hjælp at hente. ( Hvidovre)

Mandag - akut tid hos gyn. Scanning ( alt ok )

Idag ( tirsdag ) - BP hos læge for følge progesteron tal.

Smerter lettere aftaget :-)

Det var bare for lige fortælle om situationen herfra. jeg vil meget gerne med i jeres termin gruppe, så man kan følge andres graviditet, og evt. udveksle erfaringer hen af vejen :-D

Rigtig god dag til alle :-)

Knus Sandie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

baby84

Jelles skriver:

Hej Alle dejlige piger :-).... Jeg er ikke helt ny på baby.dk, men har mest brugt sitet til få andres erfaringer med teste og lign :-)...

Nu er der sket det helt fantastiske, at jeg endelig er gravid ( efter 9 år med IUI og IVF ).... Det er sket naturligt, og i en måned hvor vi ikke engang har prøver ramme æl.. :-)

Jeg er sat til 27 maj. ca. så jeg er kun i uge 6.. men grundet utallige biokemiske, SA og MA, har de mig under meget tæt obs... men de siger det hele ser fornuftigt ud :-D

Mit forløb ind til idag :-d

Sidste søndag - udebleven mens /pos. g-test hjemme.

Sidste mandag - Tilfældigt havde jeg tid hos læge & gyn den dag.

Lægen - pos g. test

Gyn - scanning med blommesæk :-D + BP

Sidste tirsdag - Svar på BP HCG 265 / Progesteron 69

Onsdags - begyndene smerter i underlivet...

Torsdag - BP hos gyn.

Fredag  - Svar på BP. HCG 840 ( Flot ) progesteron 37 ( - 50 %)

Gyn lidt bekymret, blev sat i behandling på crinone.

Ved forsatte smerter henvendelse på skadestue.

Søndag - henv. på skadestuen. Blev sendt hjem.

Ingen venlig hjælp at hente. ( Hvidovre)

Mandag - akut tid hos gyn. Scanning ( alt ok )

Idag ( tirsdag ) - BP hos læge for følge progesteron tal.

Smerter lettere aftaget :-)

Det var bare for lige fortælle om situationen herfra. jeg vil meget gerne med i jeres termin gruppe, så man kan følge andres graviditet, og evt. udveksle erfaringer hen af vejen :-D

Rigtig god dag til alle :-)

Knus Sandie

sikke et forløb.. puha og jeg syntes vi havde været meget igennem med behandling. Hvor  er det vildt at du har holdt fanen oppe og så stortat det er sket naturligt. Kæmpe tillykke.. Du må være så glad og sindsyg nervøs.

Vi blev faktisk også gravide naturligt midt i endnu et aflyst fryseforsøg og jeg var efter smerter og blødninger vanvittig nervøs inden vi så hjerteblink. Jeg synes det er svært at turde håbe så kan slet ikke forestille mig at være i dine sko efter alt det du har været igennem.

Du har da så meget fortjent en problemfri graviditet. Glæder mig til at følge dig.

Kh

Louise

Anmeld

27. september 2011

Jelles

Hej Louise...

hehe tro mig der har været store nedture...IUI og IVF har været henv. med to tidligere partnere... Min nuværende mand, har jeg kun været sammen med i lidt over et år, men vl blev hurtigt gift, og ville ikke beskytte os, da jeg ikke burde kunne....

jeg er også meeeget nervøs indtil vi skal til gynækolog på onsdag og se hjerteblink... Har lige været til lægen og fået taget BP igen. Den 3 på 1 uge... Og hver gang har man ondt i maven om tallene er er faldet eller steget....

Håber at progesteronen er steget lidt i morgen :-) og selvfølgelig også min HCG :-D

I var i et fryseforsøg? Har i brugt de naturlige forsøg, eller var det for give kroppen lidt ro,,, at i var nået til fryseæg?

Hvad har din historie været??

:-)

Glæder mig også til følge dig og de andre herinde :-)

Knus sandie

Anmeld

27. september 2011

baby84

Jelles skriver:

Hej Louise...

hehe tro mig der har været store nedture...IUI og IVF har været henv. med to tidligere partnere... Min nuværende mand, har jeg kun været sammen med i lidt over et år, men vl blev hurtigt gift, og ville ikke beskytte os, da jeg ikke burde kunne....

jeg er også meeeget nervøs indtil vi skal til gynækolog på onsdag og se hjerteblink... Har lige været til lægen og fået taget BP igen. Den 3 på 1 uge... Og hver gang har man ondt i maven om tallene er er faldet eller steget....

Håber at progesteronen er steget lidt i morgen :-) og selvfølgelig også min HCG :-D

I var i et fryseforsøg? Har i brugt de naturlige forsøg, eller var det for give kroppen lidt ro,,, at i var nået til fryseæg?

Hvad har din historie været??

:-)

Glæder mig også til følge dig og de andre herinde :-)

Knus sandie

Puha. synes det lyder hårdt med alle de prøver og den konstante bekymring. Der er godt de tager det seriøst, men i må godt nok sidde på nåle hele tiden.

Vores historie:

Vi kom i behandling for 14 mdr siden da kæresten havde ekstrem lav sædkvalitet. Vi kom direkte i icsi hvor vi havde to forsøg og endvidere 4 fyrseforsøg, hvor jeg endten ikke havde æl, ikke havde tyk nok slimhinde eller hvor æggene døde. Virkelig op ad bakke. Det er jo en relativ kort behandlingsperiode, i forhold til dit forløb, men synes det var rigtig hårdt til sidst fordi alt gik i vasken...og dog.

Da vi sidst blev ringet op at vores fryseæg ikke havde overlevet fik jeg lov at begynde nedregulering i samme cyklus. Jeg ved ikke hvorfor, men ville lige teste inden jeg tog det første pust. Den var negativ, men kunne næsten ikke få mig til at tage næsesprayen de efterfølgende dage. havde det sådan på fornemmelsen men det kunne jo umuligt være rigtigt. Kæresten sagde, at der jo var meget forskel på at håbe og tro noget, hvilket han jo havde ret i. Testede dog alligevel hver dag i smug indtil 3+3 hvor testen pludselig var positiv. FUCK!!!!

Hmm først tænkte jeg, at det måtte være ovitrellen, men på den anden side havde testene jo været negative inden. Var helt rundt på guvlet, da det jo ikke kunne passe. Kæresten havde max en 1/2 mill (i en prøve 10-100stk). Han var jo steril, men men. Jeg var sgu gravid og testene blev mere og mere positive som dagene gik

Tænk at vi skulle bidrage til historien om, at det sker når vi ikke venter det Er altid blevet så irriteret når folk har sagt det for at berolige.

Nå men efterfølgende var jeg helt panisk og efterhånden helt sikker på at jeg var gravid udenfor livmoderen, fordi jeg havde kraftige smerter særligt i den ene side og havde tre dage med blødning. heldigvis kom vi til tidligere scanning 6+4, hvor vi så det fineste hjerteblink. Så vildt

Nu skal vore kære længeventede børn bare blive derinde

Anmeld

27. september 2011

baby84

Hvornår får du svar på dagens prøve?

Anmeld

29. september 2011

Kruse90

Velkommen til
Det er så hyggeligt at vi er ved at være en god sjat mennesker

Det lyder som et hårdt forløb men dejligt at det er lykkedes af sig selv
Vi har også været igennem behandling, det var ICSI vi fik foretaget, og vores ønskebebs fandt os efter 2. forsøg. Så det er jeg rigtig taknemmelig over at vi ikke har skulle kæmpe længere, som så mange andre desværre gør

Glæder mig til at følge med i din graviditet

Kram Carina

Anmeld

29. september 2011

Jelles

baby84 skriver:

Puha. synes det lyder hårdt med alle de prøver og den konstante bekymring. Der er godt de tager det seriøst, men i må godt nok sidde på nåle hele tiden.

Vores historie:

Vi kom i behandling for 14 mdr siden da kæresten havde ekstrem lav sædkvalitet. Vi kom direkte i icsi hvor vi havde to forsøg og endvidere 4 fyrseforsøg, hvor jeg endten ikke havde æl, ikke havde tyk nok slimhinde eller hvor æggene døde. Virkelig op ad bakke. Det er jo en relativ kort behandlingsperiode, i forhold til dit forløb, men synes det var rigtig hårdt til sidst fordi alt gik i vasken...og dog.

Da vi sidst blev ringet op at vores fryseæg ikke havde overlevet fik jeg lov at begynde nedregulering i samme cyklus. Jeg ved ikke hvorfor, men ville lige teste inden jeg tog det første pust. Den var negativ, men kunne næsten ikke få mig til at tage næsesprayen de efterfølgende dage. havde det sådan på fornemmelsen men det kunne jo umuligt være rigtigt. Kæresten sagde, at der jo var meget forskel på at håbe og tro noget, hvilket han jo havde ret i. Testede dog alligevel hver dag i smug indtil 3+3 hvor testen pludselig var positiv. FUCK!!!!

Hmm først tænkte jeg, at det måtte være ovitrellen, men på den anden side havde testene jo været negative inden. Var helt rundt på guvlet, da det jo ikke kunne passe. Kæresten havde max en 1/2 mill (i en prøve 10-100stk). Han var jo steril, men men. Jeg var sgu gravid og testene blev mere og mere positive som dagene gik

Tænk at vi skulle bidrage til historien om, at det sker når vi ikke venter det Er altid blevet så irriteret når folk har sagt det for at berolige.

Nå men efterfølgende var jeg helt panisk og efterhånden helt sikker på at jeg var gravid udenfor livmoderen, fordi jeg havde kraftige smerter særligt i den ene side og havde tre dage med blødning. heldigvis kom vi til tidligere scanning 6+4, hvor vi så det fineste hjerteblink. Så vildt

Nu skal vore kære længeventede børn bare blive derinde

Hehe ja... lad dem gerne blive derinde :-D

Hold da op, det er da også noget af en omgang i har været igennem... puha... ja icsi/ivf er forbundet med mange op og nedture, og alle de falske hormorner....

Uanset hvor længe man har været igang, har man jo de samme drømme om at få det her barn....

Jeg havde et eller andet sted givet op, og vidste det var nyttesløst,

men alligevel prøvede jeg hver måned have ekstra meget sex omkring æl....

Synes bare det er sket i denne omgang, i en måned hvor vi ikke anede hvornår jeg havde æl og vi har dårligt haft sex...

Jeg har lige været i gennem to ryg operartioner, så sex er hårdt arbejde :-D :-D

ej synes bare det er helt fantastisk at i har klaret det selv, med så lav en sædkvalitet :-D ihhh får helt kuldegys......

Glæder mig til at følge dig :-)

hvor langt er du ca?

knussss

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.