Genoptræning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.075 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. september 2011

c_lo

Hej alle Det er nu 6 uger siden jeg fik min lille prinsesse til verden, ved akut kejsersnit.Og jeg vil rigtig gerne igang med at træne igen, så mit spørgsmål er:Hvordan genoptrænede i? Hvad startede i med?Og hvornår startede i? Det er gået rigtig fint med at gå lange ture i rask tempo Håber på masser af svar!Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Ka+Ma=Be

c_lo skriver:

Hej alle Det er nu 6 uger siden jeg fik min lille prinsesse til verden, ved akut kejsersnit.Og jeg vil rigtig gerne igang med at træne igen, så mit spørgsmål er:Hvordan genoptrænede i? Hvad startede i med?Og hvornår startede i? Det er gået rigtig fint med at gå lange ture i rask tempo Håber på masser af svar!Kram

Jeg kigger lige med Fik kejsersnit for 3 uger siden - og er lidt nysgerrig på, hvornår man kan begynde at træne maven op. Den er sq lidt slasket  hehe

Anmeld

27. september 2011

c_lo

Katte87 skriver:

Jeg kigger lige med Fik kejsersnit for 3 uger siden - og er lidt nysgerrig på, hvornår man kan begynde at træne maven op. Den er sq lidt slasket  hehe

Helt enig - meget slasket

Anmeld

27. september 2011

c_lo

Er der slet ingen der vil hjælpe?

Anmeld

27. september 2011

<3

Pilates pilates pilates Og når du føler for det Men vist nok først efter lægen 8ugers undersøgelse

Anmeld

20. oktober 2011

Jeamou

Jeg startede med sådan et efter-trænings-kursus gennem LOF.

Fordi mitr sår sprang op, måtte jeg først gå i gang efter 12 uger.

Anmeld

20. oktober 2011

bobbles

c_lo skriver:

jeg begyndte at træne da min datter var ca 3 uger gammel med motionscykel og svømning(svømmede der fordi jeg var holdt op med at bløde). Og jeg har nu ikke taget skade hehe  og hun er nu 5 uger gammel og startede på 96 kg og er nu nede på 89,5 kg og det går rask den rigtige vej.. og jeg fik også kejsersnit

Anmeld

20. oktober 2011

Ellie79

Begyndte efter min 8 ugers undersøgelse. Jeg går på hold og konditionstræner. Nogen gange kan jeg mærke mit ar også tager jeg det roligt. Så tror bare rådet er mærk efter og se hvad du kan holde til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.