Har jeg glemt nogen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

901 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. september 2011

Ka+Ma=Be

Hej Piger 

Jah, her på det sidste har overskudet og tiden på baby.dk ikke været så stor Så nu er jeg helt i tvivl, om der er noget jeg har overset?

Er der nogen der mangler på fødselslisten? Eller har været fremme med nogle oplysninger jeg ikke har fået med?

Håber i alle har det dejligt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

Frejsmor

Katte87 skriver:

Hej Piger 

Jah, her på det sidste har overskudet og tiden på baby.dk ikke været så stor Så nu er jeg helt i tvivl, om der er noget jeg har overset?

Er der nogen der mangler på fødselslisten? Eller har været fremme med nogle oplysninger jeg ikke har fået med?

Maalene skulle gerne have født her d. 26, men mere ved jeg ikke om hendes fødsel..

Anmeld

27. september 2011

MomInTheMaking

Katte87 skriver:

Hej Piger 

Du har ikke glemt mig, mit barn har bare droppet det der "fødsel"..

Er nu 1 uge og 2 dage over termin og jeg har stadig INGEN tegn på noget som helst, bare et ømt bækken og halsbrand..

og mig der var ganske sikker på at hun ville komme FØR termin.. Ha NOT!

Hun må have taget 50/50 af mors stædighed og fars sovehjerte.. (Jeg bestemmer selv og bare 5 min. mere ik?!)

GLÆDER mig til at kunne blive skrevet på listen..

-Sheila

Anmeld

27. september 2011

Ka+Ma=Be

BabyBambi skriver:

Maalene skulle gerne have født her d. 26, men mere ved jeg ikke om hendes fødsel..

Jah det opdagede jeg lige! Hvor er det dejligt

Anmeld

27. september 2011

Ka+Ma=Be

Mom In The Making skriver:

Du har ikke glemt mig, mit barn har bare droppet det der "fødsel"..

Er nu 1 uge og 2 dage over termin og jeg har stadig INGEN tegn på noget som helst, bare et ømt bækken og halsbrand..

og mig der var ganske sikker på at hun ville komme FØR termin.. Ha NOT!

Hun må have taget 50/50 af mors stædighed og fars sovehjerte.. (Jeg bestemmer selv og bare 5 min. mere ik?!)

GLÆDER mig til at kunne blive skrevet på listen..

-Sheila

Årh din stakkel!  Masser af krammer og vestøv din vej!

Sker der bare ingenting? 

Anmeld

27. september 2011

MomInTheMaking

Katte87 skriver:

Årh din stakkel!  Masser af krammer og vestøv din vej!

Sker der bare ingenting? 

Tusind tak..

Nope, ingen plukveer, slimpropper, tegnblødninger eller noget som helst der skulle indikere at der er noget under opsejling.. 

Men der er da lys for enden af tunnellen, skal til tjek på FG i morgen og så får jeg en tid til igangsættelse..

Er godt nok træt af at vente..

-Sheila

Anmeld

27. september 2011

Ka+Ma=Be

Tusind tak..

Nope, ingen plukveer, slimpropper, tegnblødninger eller noget som helst der skulle indikere at der er noget under opsejling.. 

Men der er da lys for enden af tunnellen, skal til tjek på FG i morgen og så får jeg en tid til igangsættelse..

-Sheila

Det er da dejligt! Så føler man der sker lidt i hvert fald. Kan godt forstå du er træt af at vente! Har aldrig i mit liv været så utålmodig

Anmeld

27. september 2011

MomInTheMaking

Katte87 skriver:

Det er da dejligt! Så føler man der sker lidt i hvert fald. Kan godt forstå du er træt af at vente! Har aldrig i mit liv været så utålmodig

Ja, det er rart at der sker noget i det mindste.. Ville bare ønske hun ville komme af sig selv..

men det kan hun selvfølgelig stadig nå.. fingre for at hun kommer inden de vil sætte mig i gang...

-Sheila

Anmeld

27. september 2011

MaybeBaby

Mom In The Making skriver:

Tusind tak..

-Sheila

Hvis det kan være til nogen hjælp, så havde jeg heller ingen tegn overhovedet haft, men så en morgen gik mit vand... Det kunne jo være noget lign. med dig!?  Og kom så ud baby!

Anmeld

27. september 2011

MomInTheMaking

MaybeBaby skriver:

Hvis det kan være til nogen hjælp, så havde jeg heller ingen tegn overhovedet haft, men så en morgen gik mit vand... Det kunne jo være noget lign. med dig!?  Og kom så ud baby!

Jeg har også en veninde der ingen tegn havde overhovedet og hvor vandet også bare gik lige pludselig, så ja, det trøster da lidt at jeg måske "bare er en af dem"  hehe..

Det er også mest det med at gå "så meget" over tid der er frustrerende..xD Man kunne ligesom LIGE holde til at nu var der 2 uger, 1 uge og så TERMIN! Selv om jeg godt ved terminen slet ikke er sikker, så er det sgu frustrerende alligevel.

Men ja, KOM SÅ UD PIGEBARN! - Bliver så misundelig af at se på alle jeres dejlige unger.^^

-Sheila

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.