Nogen der vil lave et lille kagekursus???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.302 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. september 2011

Malonde1985

Jeg er meget ny i faget og kunne rigtig godt tænke mig at komme på et kagekursus, men øv det er dyrt, men er denne hobby jo nok 

Men tænkte om der ikke var en her på sjælland som gladeligt ville stille op og hjælpe en igang - lave et mindre eller større  kagekursus - jo flerejo hyggeligere 

Hvis man så måske fik at vide hvad man skal ta med - kagen, div til pynt?? Jeg har ikke rigtig nogen ting til det, men har lige idag bestilt nogle funky letters fra alttilkager.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Maja_4000

Super idé Dog skal det planlægges rimelig meget for mit vedkommende , da vi ikke har bil :b Men vil gerne med , hvis der er en af de garvede som vil være lærer

Anmeld

26. september 2011

morethanperfect

Malonde1985 skriver:

Jeg er meget ny i faget og kunne rigtig godt tænke mig at komme på et kagekursus, men øv det er dyrt, men er denne hobby jo nok 

Men tænkte om der ikke var en her på sjælland som gladeligt ville stille op og hjælpe en igang - lave et mindre eller større  kagekursus - jo flerejo hyggeligere 

Hvis man så måske fik at vide hvad man skal ta med - kagen, div til pynt?? Jeg har ikke rigtig nogen ting til det, men har lige idag bestilt nogle funky letters fra alttilkager.dk

Ja jeg vil da også virkelig gerne med

Anmeld

27. september 2011

sandorff

Malonde1985 skriver:

altså... nu ved jeg ikke om polkaprik har så meget tid til det mere, ellers kan jeg da godt hjælpe jer lidt...
du kan jo gå ind på min hjemmeside, se mine kager og om det evt. var noget i den stil i gerne ville lære.

www.123hjemmeside.dk/nadjasandorff

dertil skal det lige siges at jeg bor på nordfalster, i nørre alslev.

Anmeld

27. september 2011

Malonde1985

sandorff skriver:

altså... nu ved jeg ikke om polkaprik har så meget tid til det mere, ellers kan jeg da godt hjælpe jer lidt...
du kan jo gå ind på min hjemmeside, se mine kager og om det evt. var noget i den stil i gerne ville lære.

www.123hjemmeside.dk/nadjasandorff

dertil skal det lige siges at jeg bor på nordfalster, i nørre alslev.

Wow nogle flotte kager du laver!!! Men øv at du bor SÅ langt væk :-(((... Kan vi ikke mødes i Roskilde evt?? Lave kage-picnic :-))

Anmeld

27. september 2011

Malonde1985

Maja_4000 skriver:

Super idé Dog skal det planlægges rimelig meget for mit vedkommende , da vi ikke har bil :b Men vil gerne med , hvis der er en af de garvede som vil være lærer

Ja ik!? Tænker der da må være nogle garvede kage- magere herinde som har lyst til at lære fra sig :-). Jeg har og plads til 7, så ku sagtens tá dig med og flere :-)

Anmeld

27. september 2011

Malonde1985

morethanperfect skriver:

Ja jeg vil da også virkelig gerne med

;-)

Anmeld

27. september 2011

sandorff

Malonde1985 skriver:

Wow nogle flotte kager du laver!!! Men øv at du bor SÅ langt væk :-(((... Kan vi ikke mødes i Roskilde evt?? Lave kage-picnic :-))

jeg er ked af at sige det, men jeg orker ikke at tage helt derop. ved godt jeg er total ego osv. men efter en arbejdsuge på 46 timer... ja, skyd mig bare...

Anmeld

27. september 2011

morethanperfect

jeg bor bare på fyn , så det er desværre lidt lang og tage

Anmeld

27. september 2011

lucas<3

jeg ville os gerne være med, men bor helt i jylland.:/

øvøv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.