Søger: Prewalkers

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
29. september 2011

Isabella_mor

bøgelund skriver:

torsdag, frdag og lørdag har de i netto Bundgaard sko til 99 kr.. på nettet koster de 300 kr +... 

det var de første sko jeg selv havde da jeg var lille.. de skulle vist være super gode. 

Og jeg fik nogle og heg var MEGET heldig, de sidste par der var.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

Zeus

isabellamor skriver:

Ej nej nej nej nej, hvorfor ser jeg først det her indlæg NU?????

Ih altså, har lige været nede og få lagt et par bundgaard til side idag, til 399 kr på tilbud endda!

Anmeld

29. september 2011

Isabella_mor

Zeus skriver:

Ej nej nej nej nej, hvorfor ser jeg først det her indlæg NU?????

Ih altså, har lige været nede og få lagt et par bundgaard til side idag, til 399 kr på tilbud endda!

Ej hvor ærgeligt... måske hvis du er heldig.. måske er der nogen nettoer der stadig har dem.

Anmeld

29. september 2011

bøgelund

isabellamor skriver:

jeg fik ikke nogle..

Anmeld

29. september 2011

Isabella_mor

bøgelund skriver:

jeg fik ikke nogle..

Øv... hvor trælst...  

Anmeld

29. september 2011

Zeus

isabellamor skriver:

Ej hvor ærgeligt... måske hvis du er heldig.. måske er der nogen nettoer der stadig har dem.

Jeg tvivler

Men til alle andre, Ønskebørn (i hvert fald her i Haderslev) har dem på tilbud til 399 kr

Anmeld

29. september 2011

Isabella_mor

Zeus skriver:

Jeg tvivler

Men til alle andre, Ønskebørn (i hvert fald her i Haderslev) har dem på tilbud til 399 kr

det er nok også nogle andre slags. netto får jo kun de "billige" modeller, og der er sikkert en eller anden lille fejl ved dem og det er derfor de kan fåes så billigt, jeg tror simpethen ikke at det er de bedste sko fra mærket..  

Anmeld

29. september 2011

Zeus

isabellamor skriver:

det er nok også nogle andre slags. netto får jo kun de "billige" modeller, og der er sikkert en eller anden lille fejl ved dem og det er derfor de kan fåes så billigt, jeg tror simpethen ikke at det er de bedste sko fra mærket..  

Jeg ville ikke være så sikker.. Læste en artikel med Christina London, tror jeg nok hun hedder, hende med urene? Hun sagde at Kasi-Jesper havde lavet en aftale med Netto ang hendes ure, der normalt kostede 9-10.000 kr - kunne fås i Netto til 699 kr.. Det var vist tæt på at kunne ruinere dem

Anmeld

29. september 2011

Isabella_mor

Zeus skriver:

Jeg ville ikke være så sikker.. Læste en artikel med Christina London, tror jeg nok hun hedder, hende med urene? Hun sagde at Kasi-Jesper havde lavet en aftale med Netto ang hendes ure, der normalt kostede 9-10.000 kr - kunne fås i Netto til 699 kr.. Det var vist tæt på at kunne ruinere dem

okay, det er jo helt vildt ..!! jeg har selv arbejdet i gul netto ( er i blå netto, døgn Netto nu) og dengang jeg gik på kurser var der også spotkuser hvor vi snakkede om hvad vi kunne sælge og hvad det skulle koste osv.. så det er jo sindssygt..

Anmeld

29. september 2011

Zeus

isabellamor skriver:

okay, det er jo helt vildt ..!! jeg har selv arbejdet i gul netto ( er i blå netto, døgn Netto nu) og dengang jeg gik på kurser var der også spotkuser hvor vi snakkede om hvad vi kunne sælge og hvad det skulle koste osv.. så det er jo sindssygt..

Jeg kan ikke huske om de faktisk endte i butikkerne, for de stoppede med at arbejde sammen med ham, men puha ja

Ih, jeg er godt nok lidt træt af, at jeg ikke så det tilbud, så nu vil jeg bare gå i seng!

Kan du sove godt, når du kommer så langt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.