blødning efter orgasme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.924 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. september 2011

Anonym trådstarter

hey. Er der andre end mig der har prøvet at bløde efter orgasme.. Ikke styrt blødning , bare pletblødning (indtil videre).. Jeg er kun i 7. Uge, så ved ikke om jeg skal blive bekymret eller om det er normalt? Man har jo sine tanker, når man bare sådan pludselig begynder at bløde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

hey. Er der andre end mig der har prøvet at bløde efter orgasme.. Ikke styrt blødning , bare pletblødning (indtil videre).. Jeg er kun i 7. Uge, så ved ikke om jeg skal blive bekymret eller om det er normalt? Man har jo sine tanker, når man bare sådan pludselig begynder at bløde...

jeg har lige taget en G test som blev MEGET positiv indenfor de 15 sekunder den skulle dyppes i glasset.. Skal jeg bare være rolig og glæde mig til min tidlige scanning på onsdag?

Anmeld

26. september 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

jeg har lige taget en G test som blev MEGET positiv indenfor de 15 sekunder den skulle dyppes i glasset.. Skal jeg bare være rolig og glæde mig til min tidlige scanning på onsdag?

Ja 

Anmeld

26. september 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Ja 

tak :-)

Anmeld

26. september 2011

Mca<3

Vil lige sige at selvom man har aboteret kan man teste posetivt flere dage efter , der går længe før end hormonet er ude af kroppen   Blødning skal man altid være opmærksom på ved graviditet , bliver blødningen voldsom vil jeg ringe til lægen i morgen

Anmeld

26. september 2011

Anonym trådstarter

Mca<3 skriver:

Vil lige sige at selvom man har aboteret kan man teste posetivt flere dage efter , der går længe før end hormonet er ude af kroppen   Blødning skal man altid være opmærksom på ved graviditet , bliver blødningen voldsom vil jeg ringe til lægen i morgen

ja det ved jeg. Har desværre mistet før... Men det virker som om at det bare var en lille plet for der er ikke noget at se på papiret mere.. og med den kraftige kvalme jeg har her til aften tror jeg ikke der er noget galt..

Anmeld

26. september 2011

Mca<3

Anonym skriver:

ja det ved jeg. Har desværre mistet før... Men det virker som om at det bare var en lille plet for der er ikke noget at se på papiret mere.. og med den kraftige kvalme jeg har her til aften tror jeg ikke der er noget galt..

Det er sikkert bare dine slimhinder   de er meget skrøbelige når man er gravid .

Anmeld

27. september 2011

Anonym trådstarter

Det håber jeg. der har i hvert fald ikke været andet end den plet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.