afrobabies skriver:
Tror ikke at der er så meget at gøre... Det er en fase han skal igennem 
Emma har vågnet sådan siden hun var ... Ja altid faktisk, jeg får max 3-4 timer sammenhængende søvn hver nat.. yes det er skide hårdt.. Jeg tror simpelthen ikke på at det er en face de skal igennem, jeg tror at du er nødt til at gøre barnet opmærksom på, at du ikke kommer hele tiden..
Det er ris til min egen røv nu hvor jeg prøver at få hende til at sove igennem og det har jeg opgivet pga jeg starter job her på mandag og jeg prøvede at lade hende græde en nat.. hun græd fra 3-5 hvor jeg bare gik ind gav sut og dyne og så ud igen, nej det hjalp ikke, og jeg ved jeg skulle have gjort det mange mdr før. Nu tager jeg hende op og ind til mig og så sover hun og vågner stadig men så er jeg fri for at stå op af sengen..
Jeg synes du skal lære hende på den ene eller anden måde at du ikke kommer hver gang hun pylrer eller ja.. for mit vedkommende er det ikke en periode ihvertfald og jeg råder dig bare, så du ikke står i samme situation som mig nu.. Det er pisse træls!

hvis han vågner og er helt ulykkelig er det nok en drøm eller mange indtryk han bearbejder, men jeg ville satse her og vente med at gå ind til ham til han virkelig virkelig græder..

Håber du kan bruge mit råd..
Anmeld