Hjælp Hjælp. Han er så urolig. :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

655 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. september 2011

Williams'Mor

Hej alle sammen.

Så er min dejlige guldklump snart 5 måneder! Det helt vildt.
Når, men: her på det sidste er William begyndt at sove meget urolig. Han sover lidt tid. Han vågner ikke rigtig, men spræller, vækker mig og er helt vild (Det skal lige sige vi sover sammen)
Han sparker dynen af. Jeg har prøvet at ligge ham i tremmesengen og sove, men der sker det samme, hvilket betyder at hvis han skal sove der skal jeg op 4-5 gange om nætten og give ham dyne på og berolige ham. Det er rigtig hårdt og jeg er blevet så træt og dårlig på det sidste. Jeg kan slet ikke overskue noget som helst. Det rigtig hårdt. Nogle der har oplevet noget lignene, som kan give nogle råd?

Mvh. Lise Ørvad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

lisesp83

Williams'Mor skriver:

Hej alle sammen.

Når, men: her på det sidste er William begyndt at sove meget urolig. Han sover lidt tid. Han vågner ikke rigtig, men spræller, vækker mig og er helt vild (Det skal lige sige vi sover sammen)
Han sparker dynen af. Jeg har prøvet at ligge ham i tremmesengen og sove, men der sker det samme, hvilket betyder at hvis han skal sove der skal jeg op 4-5 gange om nætten og give ham dyne på og berolige ham. Det er rigtig hårdt og jeg er blevet så træt og dårlig på det sidste. Jeg kan slet ikke overskue noget som helst. Det rigtig hårdt. Nogle der har oplevet noget lignene, som kan give nogle råd?

Mvh. Lise Ørvad

Jeg har ikke rigtig nogle gode råd.

Men min datter er 17 mdr, og hun sparker altså også dynen af 100 gange i løbet af natten. Jeg er oppe 2 -3 gange om natten, for at smide den på hende igen.

Hvis du har en okay temperatur i værelset, og han har fint med nattøj på, så behøver du vel ikke stå op, for at give ham dynen på?

At han er urolig, er måske fordi han har smidt sutten, eller fordi han drømmer. Det begynder de nemlig på, i den alder.

Anmeld

26. september 2011

Williams'Mor

lisesp83 skriver:

Jeg har ikke rigtig nogle gode råd.

Men min datter er 17 mdr, og hun sparker altså også dynen af 100 gange i løbet af natten. Jeg er oppe 2 -3 gange om natten, for at smide den på hende igen.

Hvis du har en okay temperatur i værelset, og han har fint med nattøj på, så behøver du vel ikke stå op, for at give ham dynen på?

At han er urolig, er måske fordi han har smidt sutten, eller fordi han drømmer. Det begynder de nemlig på, i den alder.

Jeg ved sleet ikke hvorfor han gør det. Om det er drømme, eller pga. vi er begyndt på mos (Det har han så været i 2 uger nu, så tvivler på at det er det)

Der er rimelig koldt på mit værelse syntes jeg, så det også det der gør mig nervøs. Men så må jeg proppe ned i en masse tøj og se om det hjælper at han får det på og bare får lov til at sparke dynen af og sove videre og så på igen lidt efter han er faldet til ro.,

Anmeld

26. september 2011

lisesp83

Williams'Mor skriver:

Jeg ved sleet ikke hvorfor han gør det. Om det er drømme, eller pga. vi er begyndt på mos (Det har han så været i 2 uger nu, så tvivler på at det er det)

Der er rimelig koldt på mit værelse syntes jeg, så det også det der gør mig nervøs. Men så må jeg proppe ned i en masse tøj og se om det hjælper at han får det på og bare får lov til at sparke dynen af og sove videre og så på igen lidt efter han er faldet til ro.,

Eller hvad med en smart sovepose til små børn.

Sådan en havde jeg til Julie, da hun var mindre. Den var fantastisk. For det gjorde det sværere for hende, at sparke dynen af, og den holdte hende også varm.

Anmeld

26. september 2011

K&S

Williams'Mor skriver:

Hej alle sammen.

Mvh. Lise Ørvad

Anton sparker altid dynen af - han sover på eget værelse uden varme og har en kortærmet body og natdragt uden fødder og bare tæer - han er ikke kold, når vi står op om morgenen

Indtil Anton var omkring 1 år, var vi meget ofte inde hos ham for bare at give sutten og der har altid været gode og mindre gode perioder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.