Ømhed og "boblende" fornemmelser i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2011

SaraB

Det kan SAGTENS stadig nåes.  Det er faktisk også bedst hvis du tester om morgenen - der er graviditetshormonerne stærkere.

Min venindes søster testede først positivt 1 uge efter forventet mens, op indtil da var alle de andre negative. Så tab ikke modet!

Jeg kan først teste tidligst mandag - men hvor er der bare lang tid indtil da.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2011

malliebooh

SaraB skriver:

Det kan SAGTENS stadig nåes.  Det er faktisk også bedst hvis du tester om morgenen - der er graviditetshormonerne stærkere.

Min venindes søster testede først positivt 1 uge efter forventet mens, op indtil da var alle de andre negative. Så tab ikke modet!

Jeg kan først teste tidligst mandag - men hvor er der bare lang tid indtil da.

Det forstår jeg godt.. Tror også jeg vil prøve mandag igen, hvis ikke mens kommer inden.. Har dog godt nok en del murren i underlivet lige nu, så mon ikke det er mens der er på vej? 

- håber ikke.. krydser fingre for at der er positivt nyt til os begge på mandag!

Anmeld

1. oktober 2011

SaraB

MalleH skriver:

Det forstår jeg godt.. Tror også jeg vil prøve mandag igen, hvis ikke mens kommer inden.. Har dog godt nok en del murren i underlivet lige nu, så mon ikke det er mens der er på vej? 

- håber ikke.. krydser fingre for at der er positivt nyt til os begge på mandag!

Det gør jeg også!!!

Anmeld

3. oktober 2011

malliebooh

SaraB skriver:

Det gør jeg også!!!

ØV øv, min mens kom igår.

Anmeld

3. oktober 2011

SaraB

Øv altså. Det var trist at høre!  Nåh, men der er jo ikke andet for, end at prøve igen så snart den er overstået. Det er jo også hyggeligt nok at arbejde på.

Men jeg tror desværre også jeg får min senere i aften eller i morgen - synes også jeg kan begynde at mærke lidt mens murren.

Anmeld

6. oktober 2011

SaraB

Øv bøv - mens her til morgen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.