Kan ikke holde på vandet :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2011

-Sigrid-

Jeg har det samme problem når jeg kaster op, det er meget normalt, der var en debat om det for en god uges tid siden - you are not alone 

Det er flovt, men de fleste ved godt det følger med en graviditet - ligesom at brygterne lægger, man sveder mere, har en højere puls osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Anonym trådstarter

Höör skriver:

Det kan det  

og det handler ikke om hvor stramt dit underliv er eller ej

Jeg har ekstrem stramt og smalt underliv men jeg led altså af det samme i min graviditet for få uger sidden, så købte jeg et æg med en kugle i og det virker altså perfekt  

"Javida kugle til træning af din bækkenbund. Fremstilet i hudvenligt materiale." 

Er javida single jeg har købt

http://www.bonami.dk/default.asp?l=da&tab=bon&p1=ShowProductGroup&p2=4

Det tror jeg da virkelig skal komme an på en prøve herhjemme...

Anmeld

26. september 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Jeg har det samme problem når jeg kaster op, det er meget normalt, der var en debat om det for en god uges tid siden - you are not alone 

Det er flovt, men de fleste ved godt det følger med en graviditet - ligesom at brygterne lægger, man sveder mere, har en højere puls osv

Gudskelov kaster jeg slet ikke op her i min graviditet, så jeg slepper for det der..

Men det godt nok ikke sjovt at være på visit nogen steder og man så får tisset i bukserne

Anmeld

26. september 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Gudskelov kaster jeg slet ikke op her i min graviditet, så jeg slepper for det der..

Men det godt nok ikke sjovt at være på visit nogen steder og man så får tisset i bukserne

Dejligt 

Jamen det kan jeg godt se  Jeg kan ikke rigtig give dig nogen løsning, når mit jo (heldigvis) ikke er så slemt 

Men du kan da få en kram mere 

Anmeld

26. september 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Dejligt 

Jamen det kan jeg godt se  Jeg kan ikke rigtig give dig nogen løsning, når mit jo (heldigvis) ikke er så slemt 

Men du kan da få en kram mere 

Hvor er du bare sød,  og et stort takke-kram tilbage

Anmeld

26. september 2011

Moms

Ork ja - sådan har jeg haft det længe. Jeg er i uge 29 nu. 

Jeg var lidt tilbageholdende med at lave knibeøvelser, for det fik jeg plukvéer af og det var ikke så rart. Det gør jeg ikke mere, så nu laver jeg øvelser og det hjælper.

Mest af alt hjælper det, hvis jeg når at vide, at jeg skal nyse, for så kan jeg lige stramme op på det hele inden nyset.

Flere host i træk kan jeg ikke holde til, så kommer der lidt.

Og jeg kan heller ikke hvis min blære er godt fyldt. Og jeg kan absolut ikke hvis jeg kaster op (men det var heldigvis kun i starten af graviditeten).

Jeg har altid trusseindlæg på og skifter efter behov.

Det kunne være, jeg skulle prøve de der æg - har da et par stykker liggende :-)

Held og lykke til os begge så :-)

Moms

Anmeld

26. september 2011

Anonym trådstarter

Moms skriver:

Ork ja - sådan har jeg haft det længe. Jeg er i uge 29 nu. 

Jeg var lidt tilbageholdende med at lave knibeøvelser, for det fik jeg plukvéer af og det var ikke så rart. Det gør jeg ikke mere, så nu laver jeg øvelser og det hjælper.

Mest af alt hjælper det, hvis jeg når at vide, at jeg skal nyse, for så kan jeg lige stramme op på det hele inden nyset.

Flere host i træk kan jeg ikke holde til, så kommer der lidt.

Og jeg kan heller ikke hvis min blære er godt fyldt. Og jeg kan absolut ikke hvis jeg kaster op (men det var heldigvis kun i starten af graviditeten).

Jeg har altid trusseindlæg på og skifter efter behov.

Det kunne være, jeg skulle prøve de der æg - har da et par stykker liggende :-)

Held og lykke til os begge så :-)

Moms

Ja held og lykke til os begge, det kan være æggene er vejen frem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.