SSF uden forhøjet blodtryk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2011

signe.

Frøken J. skriver:

Tusind tak for svar igen! Jeg har det godt igen i dag og føler mig rask, så tror ikke det var det. Men jeg nævner det for dem i morgen til check!

det synes jeg.. du må i hvert fald ikke gå med et eller andet, og tro at sådan skal det nok være.. den er så lumsk... dejligt at hører du har det bedre dog... kan jo være det bare var mavekneb - kan man da håbe! skriv endelig igen eller pb, hvis der er noget med det ssf, så skal jeg svare så godt jeg kan...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

SussieThyssen

Frøken J. skriver:

Det er da ikke muligt at have SSF, hvis ens blodtryk er helt normalt (122/62) og man ingen ødemer har, vel? Er SSF ikke netop kendetegnet ved højt blodtryk?

Det tror jeg nu ikke du har søde ven.
Jeg har aldrig hørt om SSF i forbindelse med den slags symptomer du har.

Men jeg tror stadig du har reddet dig en maveomgang, eller noget i den stil og det, kombineret med at du er tæt på og opover gør at du måske har reageret lidt kraftigere.
Forresten..du har ikke indtaget nogle fødevarer, der ikke var ordenligt behandlet, så som oste lavet af upasteoriseret mælk, ikke gennemstegt kød eller fisk, dårligt behandlede grønsager, opvarmede grønsager, som fx persille, broccoli og den slags??

Anmeld

27. september 2011

TrineMine86

Frøken J. skriver:

Hvor er du sød! Jeg har det godt igen, og det er gået over. Heldigvis! Og har haft en god nat :-D

dejligt at høre

Anmeld

27. september 2011

Maise

mavekramper. har du så også haft tynd mave?? jeg havde nemlig ondt i maven og tynd mave døgnet før jeg fødte. Man siger kroppens måde at gøre sig klar til fødslen.

Anmeld

27. september 2011

Frøken J.

Maise skriver:

mavekramper. har du så også haft tynd mave?? jeg havde nemlig ondt i maven og tynd mave døgnet før jeg fødte. Man siger kroppens måde at gøre sig klar til fødslen.

Nej, desværre ikke! eller desværre, det ved jeg snart ikke om man kan sige haha. Men nej, det var bare smerter uden mere

Anmeld

27. september 2011

Frøken J.

SussieThyssen skriver:

Det tror jeg nu ikke du har søde ven.
Jeg har aldrig hørt om SSF i forbindelse med den slags symptomer du har.

Men jeg tror stadig du har reddet dig en maveomgang, eller noget i den stil og det, kombineret med at du er tæt på og opover gør at du måske har reageret lidt kraftigere.
Forresten..du har ikke indtaget nogle fødevarer, der ikke var ordenligt behandlet, så som oste lavet af upasteoriseret mælk, ikke gennemstegt kød eller fisk, dårligt behandlede grønsager, opvarmede grønsager, som fx persille, broccoli og den slags??

Det var bare fordi at en pige jeg snakker med på en anden side fortalte, at hendes veninde havde haft samme symptomer som mig, men ingen ødemer eller forhøjet blodtryk, og hun havde svær SSF Men jeg har det jo fint i dag, så jeg er ikke bange mere

Men vi fik bare hakkebøffer med ovnbagte rodfrugter til aften, og alt var gennemstegt, så jeg ved sku ikke helt, hvad det var

Anmeld

27. september 2011

SussieThyssen

Frøken J. skriver:

Det var bare fordi at en pige jeg snakker med på en anden side fortalte, at hendes veninde havde haft samme symptomer som mig, men ingen ødemer eller forhøjet blodtryk, og hun havde svær SSF Men jeg har det jo fint i dag, så jeg er ikke bange mere

Men vi fik bare hakkebøffer med ovnbagte rodfrugter til aften, og alt var gennemstegt, så jeg ved sku ikke helt, hvad det var

Det vigtigste er at du har det fint igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.