UPDATE: Følg en mave, tredje vejning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.491 visninger
22 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. september 2011

metski83

Så har jeg været igang i 3 uger, og skulle så vejes i morges.

Vægten siger nu:

- 3,5 Kg

84 kg. er jeg nede på, så der er laaaang vej endnu. Men bare det at jeg taber mig, er dejligt motiverende.

Min kæreste har været rigtig god til at få mig med ud at gå, meeeen burde dyrke noget mere motion.

Troede ellers ikke jeg havde tabt mig i sidste uge, kunne ikke rigtig mærke noget, og følte mig så oppustet.

Jeg har været ude for en masse kage fristelser siden  sidst, men har sagt nej alle gange.

Den anden dag, var der en der havde købt en kage til mig, men måtte pænt takke nej. Hun sagde jeg da bare kunne tage en halv, hun måtte heller ikke spise det, men gjorde det alligevel. Sagde at det var ikke var for at være uhøflig, og det var sødt af hende at tænke på mig. Men hvis jeg først spiser en halv, så spiser jeg også en hel. Så jeg modstod fristelsen, og var stolt af mig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Sommersko

Fedt, tillykke

Har selv smidt 1,4 kg siden starten af september (og dermed nu oppe på 17,5 kg siden jeg fødte i starten af mig!)  - helt vildt stolt af mig selv.

Og sejt gået, at du ku sige nej til kagen og stå ved, tror ikke jeg har den rygrad endnu (men ved det kommer jo mere jeg får tabt mig)

Anmeld

26. september 2011

metski83

A.S. skriver:

Fedt, tillykke

Har selv smidt 1,4 kg siden starten af september (og dermed nu oppe på 17,5 kg siden jeg fødte i starten af mig!)  - helt vildt stolt af mig selv.

Og sejt gået, at du ku sige nej til kagen og stå ved, tror ikke jeg har den rygrad endnu (men ved det kommer jo mere jeg får tabt mig)

Mange tak skal du have

Jeg bliver nød til at have rygrad, for tager jeg først lidt, så tager jeg mere. Og så kan jeg da også lige dagen efter igen.

Det er da også super flot med dig

Anmeld

26. september 2011

Sommersko

metski83 skriver:

Mange tak skal du have

Jeg bliver nød til at have rygrad, for tager jeg først lidt, så tager jeg mere. Og så kan jeg da også lige dagen efter igen.

Det er da også super flot med dig

Tusind tak, det går da i den rigtige retning :-)

Og ja du har ret, 1 stykke bliver hurtigt til 2..!

Anmeld

26. september 2011

metski83

A.S. skriver:

Tusind tak, det går da i den rigtige retning :-)

Og ja du har ret, 1 stykke bliver hurtigt til 2..!

Nemlig, det gør det nemlig. Eller et lille stykke, så skal man da liiiiige have et stykke mere. det smager jo godt.

Anmeld

26. september 2011

Leonora

Nøj hvor er du bare mega sej......super flot

Jeg tager hatten af for dig

Anmeld

26. september 2011

Muffin_girl

metski83 skriver:

Så har jeg været igang i 3 uger, og skulle så vejes i morges.

Vægten siger nu:

- 3,5 Kg

84 kg. er jeg nede på, så der er laaaang vej endnu. Men bare det at jeg taber mig, er dejligt motiverende.

Min kæreste har været rigtig god til at få mig med ud at gå, meeeen burde dyrke noget mere motion.

Troede ellers ikke jeg havde tabt mig i sidste uge, kunne ikke rigtig mærke noget, og følte mig så oppustet.

Jeg har været ude for en masse kage fristelser siden  sidst, men har sagt nej alle gange.

Den anden dag, var der en der havde købt en kage til mig, men måtte pænt takke nej. Hun sagde jeg da bare kunne tage en halv, hun måtte heller ikke spise det, men gjorde det alligevel. Sagde at det var ikke var for at være uhøflig, og det var sødt af hende at tænke på mig. Men hvis jeg først spiser en halv, så spiser jeg også en hel. Så jeg modstod fristelsen, og var stolt af mig selv

Ihh hvor er det dejligt. HEP HEP HEP 

Anmeld

26. september 2011

metski83

AalborgPigen skriver:

Ihh hvor er det dejligt. HEP HEP HEP 

Tusinde tak

Dejligt med noget opbakning

Anmeld

26. september 2011

K&S

SUPER GODT GÅET...!

Anmeld

26. september 2011

metski83

K&S skriver:

SUPER GODT GÅET...!

Tusinde tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.