Ma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.604 visninger
39 svar
0 synes godt om
26. september 2011

Seker

Var desværre den besked jeg fik til 12 ugers scanning i dag.. Det er meget underligt at tænke på der ikke er en baby mere kan slet ikke forholde mig til det lige nu:-( håber det bliver bedre i løbet af de næste par dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Årh.... kæmpe krammer herfra!

Anmeld

26. september 2011

tioyv

ville ikk gå uden og gi dig et

Anmeld

26. september 2011

Frk-Lotusblomst

26. september 2011

Linekocemba

Stort knus! Har selv været det igennem i uge 11. Skriv endelig hvis du har brug for råd el støtte

Anmeld

26. september 2011

Clisolka

Seker skriver:

Var desværre den besked jeg fik til 12 ugers scanning i dag.. Det er meget underligt at tænke på der ikke er en baby mere kan slet ikke forholde mig til det lige nu:-( håber det bliver bedre i løbet af de næste par dage

Øv, det er bestemt ikke en sjov besked at få 

Jeg har selv været igennem det, så ville ikke forlade tråden uden at give dig et 

Anmeld

26. september 2011

LinLin

Seker skriver:

Anmeld

26. september 2011

Caroline86

26. september 2011

M (:

Seker skriver:

Undskyld jeg spørger, men hvad betyder MA?

Anmeld

26. september 2011

Krussedulle

Seker skriver:

Åh nej .... Det er jeg ked af! Har selv prøvet det, da jeg var 14+0 ... Håber du kommer ovenpå igen, og at du har nogle du kan snakke med...... Varme knus og tanker til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.