Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Babyklar skriver: HURRA .. maalene har født her tidlig i morges deres lille prinsesse de alle 3 har det godt yderligere informationer kommer malene selv med
HURRA .. maalene har født her tidlig i morges deres lille prinsesse de alle 3 har det godt yderligere informationer kommer malene selv med
Stort tillykke herfra.
Jeg glæder mig til FB og billeder
KærligstSussie
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke herfra
Ihh, kæmpe tillykke til hende!
Jeg glæder mig til at læse, hvordan det gik, og se billeder af den fine prinsesse.
Fantastisk! Stort tillykke
Stort tillykke med den lille prinsesse!
Frøken J. skriver: Hvor er det stort og uvirkeligt! Hun var en af de første jeg talte med herinde som nygravid, tiden er gået stærkt! Glæder mig til at se prinsessen. Tillykke, søde Malene <3
Hvor er det stort og uvirkeligt! Hun var en af de første jeg talte med herinde som nygravid, tiden er gået stærkt! Glæder mig til at se prinsessen. Tillykke, søde Malene <3
jeg lærte hende at kende herinde dengang hun første gang blev gravid hvor jeg kort tid efter os blev gravid - skøn dame
Tillykke maalene
Iiih hvor dejlig en nyhed altså!!! KÆÆÆMPE STORT TILLYKKE til søde Malene, dejligt hun endelig fik deres lille prinsesse i armene!!!
Stort tillykke med prinsessen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128