Update på scanning 40+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. september 2011

Camillakn

Så er jeg kommet hjem efter scanningen, det gik bare rigtig godt. Min egen jordemoder havde skønnet ham til 4200 gram i tirsdags, ifølge scanning vejer han kun lidt under 3600 gram, så han er jo bare perfekt  

Så fik den dejlige dom at jeg ikke bliver sat i gang og fødslen får lov til at forløbe helt normalt, og mon ik at lillemanden melder sin ankomst i denne uge. Man kan da kun håbe Ellers fik jeg af vide at jeg skulle komme ind på mandag til snak om igangsættelse.

Men det var lige en hurtig og utrolig positiv update herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Kofoed.

Skønt med en god scanning, ja mon ikke han kommer meget snart Scannede de også din livmoderhals?

Held og lykke med fødselen, hvis vi ikke skrives igen inden

Anmeld

26. september 2011

Camillakn

Kofoed. skriver:

Skønt med en god scanning, ja mon ikke han kommer meget snart Scannede de også din livmoderhals?

Held og lykke med fødselen, hvis vi ikke skrives igen inden

Uhh, det kan jeg faktisk slet ikke huske mener jeg ikke. 

Men de scannede navlestrengen for at se hvordan det så ud med blodgennemstrømningen. 

Og mange tak og tillykke med din lille prinsesse ..

Anmeld

26. september 2011

Kofoed.

Camillakn skriver:

Uhh, det kan jeg faktisk slet ikke huske mener jeg ikke. 

Men de scannede navlestrengen for at se hvordan det så ud med blodgennemstrømningen. 

Og mange tak og tillykke med din lille prinsesse ..

Okay, så gjorde de det nok ikke.

Tak

Anmeld

26. september 2011

TrineMine86

Camillakn skriver:

Så er jeg kommet hjem efter scanningen, det gik bare rigtig godt. Min egen jordemoder havde skønnet ham til 4200 gram i tirsdags, ifølge scanning vejer han kun lidt under 3600 gram, så han er jo bare perfekt  

Så fik den dejlige dom at jeg ikke bliver sat i gang og fødslen får lov til at forløbe helt normalt, og mon ik at lillemanden melder sin ankomst i denne uge. Man kan da kun håbe Ellers fik jeg af vide at jeg skulle komme ind på mandag til snak om igangsættelse.

Men det var lige en hurtig og utrolig positiv update herfra

ihh hvor fantastisk at høre  dejlig at du kom med en update, har jo tænkt en del på jer idag

håber stadig på der snart sker noget for os begge.. hep hep..

Anmeld

26. september 2011

Ka+Ma=Be

Dejligt med en positiv update! Så må den næste hedde "nu har jeg født"  

Anmeld

27. september 2011

Camillakn

TrineMine86 skriver:

ihh hvor fantastisk at høre  dejlig at du kom med en update, har jo tænkt en del på jer idag

håber stadig på der snart sker noget for os begge.. hep hep..

Lad os det, har lige været til jordemoder i dag og fik af vide at hvis jeg ikke har født inden på fredag blir jeg sat i gang der. 

Så skal ringe ind på afdelingen på torsdag for at bestille en tid , Det er så vildt

Men det er så fordi at før jeg blev gravid havde jeg en bmi på 38 og så får man mulighed for at blive sat igang 41+0 , så nu er det altså ved at være lidt vildt syntes jeg .. 

Håber os at vi snart kan skrive vores børn på fødselslisten

Anmeld

27. september 2011

Camillakn

Katte87 skriver:

Dejligt med en positiv update! Så må den næste hedde "nu har jeg født"  

Det skal den helt sikkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.