Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sådan!!!!! Rigtigt flot, og hvor ser du glad ud.
Held og lykke med de næste 20
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sådan skide flot
Hvor ser du bare godt ud! Virkelig flot at du har klaret at tabe dig så meget Du er for sej!
IsabellaCiinea skriver: Ihh hvor er det bare flot! Vil også bare gerne tabe mig.. men sys bare slet ikk der sker noget........ Spiser mindre Kcal om dagen, end dem jeg skal ha. Spiser grovbrød, og lækkert rugbrød med ikk så meget fedt.. får rimelig sund mad.. får slet ikk sovs til aftensmad og sådan... går ca. 6km om dagen + jeg er i praktik hos en dagplejer, så suser jo rundt og leger med børnene osv osv Men intet sker der
Ihh hvor er det bare flot!
Vil også bare gerne tabe mig.. men sys bare slet ikk der sker noget........
Spiser mindre Kcal om dagen, end dem jeg skal ha. Spiser grovbrød, og lækkert rugbrød med ikk så meget fedt.. får rimelig sund mad.. får slet ikk sovs til aftensmad og sådan... går ca. 6km om dagen + jeg er i praktik hos en dagplejer, så suser jo rundt og leger med børnene osv osv
Men intet sker der
1000 tak
Altså det kan jo sagtens være dit stoftskifte, men ellers tænker jeg at du forbrænder mindre end du indtager ..
Men fortsæt den gode stil, så skal det nok komme
Dot D skriver: Sådan!!!!! Rigtigt flot, og hvor ser du glad ud. Held og lykke med de næste 20
Det er jeg også kan du tro
isabellamor skriver: sådan skide flot
Madam Blå skriver: Hvor ser du bare godt ud! Virkelig flot at du har klaret at tabe dig så meget Du er for sej!
Skide godt gået, det er virkelig flot :-) Hvor lang tid har det taget dig ?Jeg er selv gået igang med at tabe mig, og skal også tabe mig omkring 30 kg.
Jeg begyndte i slutningen af August sidste år, men de første 20 kg havde jeg også tabt da vi nåede juleaften, så det gik stærkt..
Held og lykke med dit nye liv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128