Hold da op en morgen! :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. september 2011

LouiseRH

Jeg har lige haft en morgen, jeg aldrig vil opleve igen!

Har aldrig været så bange i hele mit liv.

Min morgen startede egentlig helt normalt, som alle andre. Jeg stod op og tog i skole.

Men da jeg kommer ned på skolen, kan jeg bare mærke noget der "siver" forneden. Jeg går ud på toilettet og opdager at mine trusser er helt røde af blod

Det skal lige siges at jeg 10+1 i dag.

De første tanker der gik i gennem mig var "fuck, det her skal bare ikke ske!!! Skal fandme ikke have en abort nu!" 

Jeg var helt ude af mig selv og tog mine ting, for nu skulle jeg hjem og det kunne ikke gå hurtigt nok.

Da jeg kommer hjem vækker jeg min kæreste og siger bare tudbrølende "vi skal ringe til lægen", blev ved med at gentage det. Han troede jeg havde glemt en aftale med hende og kunne ikke helt forstå hvorfor jeg græd.

Jeg fortalte så at jeg var begyndt at bløde. Han blev ligbleg i ansigtet, men tog det ellers helt roligt, for han ville jo ikke gøre mig mere panik, end jeg allerede var.

Han ringede så til lægen for mig og vi fik en tid med det samme. Så os i en taxa og så derned.

Da vi kom derned, mærkede lægen lidt på min mave. Alt virkede helt som det skulle være og at blødningerne nok ikke betød noget særligt. (BETRYKKENDE!!! ) Hun ville dog alligevel have at vi lige kom på sygehuset og fik taget scanning og nogle prøver af blodet.

Så vi tog videre...

På vej på sygehuset, kunne jeg mærke at min blødning var blevet værre, men jeg havde ikke ondt.

Oppe på syghuset var der en rigtig sød læge der tog imod os og forklarede rigtig godt, hvad der skulle ske og hvorfor det skulle ske.

Scanningen skulle tages indefra, da hun også lige skulle tjekke livmoderhalsen.

Hun var enig med min egen læge i, at alt var helt normalt. Så det var rigtig dejligt at vide

Så det hele endte jo rigtig dejligt og vi har for første gang fået lov til at se vores lille guldklump <3

Mors og fars guldklump har det godt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

MetteS81

Puha, dejligt at høre at den lille har det godt......fik helt tårer i øjnene af at læse din historie!!

Anmeld

26. september 2011

Alexander&Lærke

Puha sikke da en ubehalig oplevense, godt jeres lille spire har det godt derinde, men sikke en forskrekkelse.... Held og lykke og håber ikke du skal opleve flere gentagelsr af dette.... til dig....

Anmeld

26. september 2011

LouiseRH

MetteS81 skriver:

Puha, dejligt at høre at den lille har det godt......fik helt tårer i øjnene af at læse din historie!!

Lavede heller ikke andet end at græde, inden vi kom til lægen. Var helt ude af den

Men blev så glad da jeg så den lille og så at alt var som det skulle være <3

Anmeld

26. september 2011

Lilje82

Sikke en forskrækkelse. - Godt spiren har det godt.

Anmeld

26. september 2011

LouiseRH

Mette&Alexander skriver:

Puha sikke da en ubehalig oplevense, godt jeres lille spire har det godt derinde, men sikke en forskrekkelse.... Held og lykke og håber ikke du skal opleve flere gentagelsr af dette.... til dig....

Håber også det var en engangsforestilling

Anmeld

26. september 2011

MetteS81

bulderfiz skriver:

Lavede heller ikke andet end at græde, inden vi kom til lægen. Var helt ude af den

Men blev så glad da jeg så den lille og så at alt var som det skulle være <3

Kan jeg godt forstå!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.