Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Karo skriver: 16 kr.Det skal dog lige siges at vingerne har kunne knitre, men det kan de ikke mere. Den kan dog stadig pive når man trykker på den.
16 kr.Det skal dog lige siges at vingerne har kunne knitre, men det kan de ikke mere. Den kan dog stadig pive når man trykker på den.
16kr i alt.. årg var godt nok billigt...
hvordan kan de være de ikke kan knitre mere???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja88 skriver: 16kr i alt.. årg var godt nok billigt... hvordan kan de være de ikke kan knitre mere???
Karo skriver: Der er blevet knitret for meget med den, og så sker der desværre det at de ikke kan mere
Der er blevet knitret for meget med den, og så sker der desværre det at de ikke kan mere
gud vidste jeg ikke. men hvis det er 16k inkl så er jeg på
Anirak skriver: Jeg vil gerne købe de fire æg og evt. også. dem med håndtag.
Jeg vil gerne købe de fire æg og evt. også. dem med håndtag.
Karo skriver: Sludder, de kan sendes for 41 kr
Sludder, de kan sendes for 41 kr
Du sender bare en besked med kontooplysninger
hvad skal du have for hunden??? OG kan den spille musik?
merle2010 skriver: hvad skal du have for hunden??? OG kan den spille musik?
Karo skriver: 15 kr pp for hunden.Den spiller ikke musik, men gør når man køre (hiver) den hen ad gulvet
15 kr pp for hunden.Den spiller ikke musik, men gør når man køre (hiver) den hen ad gulvet
betyder pp uden porto?? og ved du hvad det koster i porto?? min datter er vild med hunde i øjeblikket...
merle2010 skriver: betyder pp uden porto?? og ved du hvad det koster i porto?? min datter er vild med hunde i øjeblikket...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128