stram mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. september 2011

Anonym trådstarter

har i nogle gode øvelser man kan lave for at stramme maven op ?

hvor længe tror i det vil tag før man ser et resultat ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

signe.

Anonym skriver:

har i nogle gode øvelser man kan lave for at stramme maven op ?

hvor længe tror i det vil tag før man ser et resultat ?

mavebøjninger, mavebøjninger, mavebøjninger og god kost! da jeg trænede meget inden jeg fik vores den ældste lavede jeg 3*60 om dagen... altså 60 stks morgen, middag og aften... der kunne man hurtigt se resultat.. når jeg skal igang igen her efter kejsersnittet, regner jeg med at kan se forskel efter en 1½ måneds tid.. men så skal jeg også gå til den...

Anmeld

26. september 2011

.....

signe. skriver:

mavebøjninger, mavebøjninger, mavebøjninger og god kost! da jeg trænede meget inden jeg fik vores den ældste lavede jeg 3*60 om dagen... altså 60 stks morgen, middag og aften... der kunne man hurtigt se resultat.. når jeg skal igang igen her efter kejsersnittet, regner jeg med at kan se forskel efter en 1½ måneds tid.. men så skal jeg også gå til den...

Undskyld jeg lige bryder ind her, men hvad vil du f.eks sige ville være en god kost, når man nu vil have en stram mave ?

Er selv meget slank, men fordi jeg har en top mave forneden, tror nogen folk at jeg er gravid, haha

Anmeld

26. september 2011

signe.

Strawberry skriver:

Undskyld jeg lige bryder ind her, men hvad vil du f.eks sige ville være en god kost, når man nu vil have en stram mave ?

Er selv meget slank, men fordi jeg har en top mave forneden, tror nogen folk at jeg er gravid, haha

god sund kost er jo generelt bare godt, når man gerne vil være "fit" jeg selv, er meget glad for avocado, stærk mad, og salater med enten kylling eller noget fisk i

Anmeld

26. september 2011

.....

signe. skriver:

god sund kost er jo generelt bare godt, når man gerne vil være "fit" jeg selv, er meget glad for avocado, stærk mad, og salater med enten kylling eller noget fisk i

Okay - Tak for svar

Anmeld

26. september 2011

signe.

Strawberry skriver:

Okay - Tak for svar

velbekomme

Anmeld

26. september 2011

Anonym trådstarter

ertynd men har en rynket mave med en masse strækmærker og jeg ska rejse om 2 måneder og vil ikke vide mig i bikini såen som jeg ser ud nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.