TV

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. marts 2008

Kristina V

T syd ringede sålige til mig i dag.. Han lede efter en Kristina V. som bor i Lunderskov... Tænkte først 8( hva har jeg nu lavet, men de leder efter en pige som fik klemt sin barevogn fast i døren i toget igår.. Så vil han høre om jeg var i mødergruppe med hende. Så kunne jeg ikk få det til at hænge sammen for jeg hedder Kristina V?!?! Men så sagde han, pigens navn havde de ikk, men han havde været herinde p Baby.dk og finde mig, og vil så prøve at gå igenem om om jeg viste hvem det var!! De er snu derinde.. Sys måske det er lidt, for så er man jo ikk sælig privat hvis han kan finde mig på de små ting...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2008

Pia.

ej hvor vildt... det lyder da utroligt.... Kan da godt forstå du tænkte hvad pokker har jeg nu lavet *S*

Knus Pia.

Anmeld

1. marts 2008

Kristina V

Tænker bare det er mystisk at en tv-station leder efter folk herinde...

Anmeld

1. marts 2008

Pia.

ja den samme tanke gør jeg mig.... hmmm.... lidt mærkeligt... !!!

Anmeld

3. marts 2008

Nan

Hvorfor er det mærkeligt?

Anmeld

3. marts 2008

Pia.

fordi jeg syntes det er mærkeligt at folk bruger baby sider til at opsøge andre mennesker.... !!!

Anmeld

3. marts 2008

Nan

Jamen hvis nu at han ledte efter en person fordi han ville dække historien så er det vel ikke så underligt at han finder hende her - når nu hun er her.

Anmeld

3. marts 2008

Pia.

jo men lige frem at opsøge den forkerte for at få en historie det er da ikke okay... der er vel grænser...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.