Vejning i fredags??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

601 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. januar 2009

Mutti2

Hej Piger. Er i sprunget fra?? Jeg synes ikke jeg kan se at der er nogen der har noteret deres vejning!!!!?

Jeg fik vejede mig, er nu på 68,6!! jeg synes min vægt springer meget op og ned Og at der ikke ligefrem sker noget.
Men på den anden side, jeg synes heller ikke rigtigt at jeg gør noget for at tabe mig!! - Ud over at spise flere måltider om dagen, og gerne en smule sundt !!
Det er bare ikke nok!!

Hvad gør i for at tabe jer??

Jeg har vist brug for et par spark i r..... for at komme i gang

Håber i alle har haft en god weekend

knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2009

malou

Jeg har det nok lidt ligesom dig... har ikke rigtig taget mig sammen endnu... men synes også hele tiden jeg skal ordne et eller andet. Her i week. har vi startet på at skifte alle vores vinduer ud... så der fik jeg da en masse rengørings motion... haha gælder det??

Vægten siger 61.3... ligenu. Jeg ligger mellem 60.5 og om aftenen når jeg har spist 62.5.. men jeg kan med god samvittighed sige jeg ikke har rørt chokolade og kager siden nytår og kun har kanøflet lidt vingummier til håndbolden i lørdags..... såh nogle kg må der da ryge...

knus malou (der tog 26 kg på da jeg var gravid)

Anmeld

26. januar 2009

Bastian

Jeg har vejedag om mandagen :-) Jeg har på en uge tabt 1,6 kilo og har nu tabt i alt 4,6 kilo på lidt over tre uger.

Anmeld

26. januar 2009

Bastian

Nå ja, du spørger hvordan. Jeg følger Vægtkonsulenternes program. Masser af mad, men minimalt af brød og andre madvarer der indeholder kulhydrater samt nul sukker.

Anmeld

26. januar 2009

HeY

Bastian skriver:

Jeg har vejedag om mandagen :-) Jeg har på en uge tabt 1,6 kilo og har nu tabt i alt 4,6 kilo på lidt over tre uger.

Hold da op.
Hva spiser du siden det går så hurtig ? .
gode råd tak heh.

Anmeld

26. januar 2009

Pia.

Jeg er lidt på on og off .... syntes jeg har så meget om ørene - dårlig undskyldning, men jeg kan ikke holde det lige pt... - Desværre....

Knus Pia ....

Anmeld

26. januar 2009

Bastian

HeY skriver:

Hold da op.
Hva spiser du siden det går så hurtig ? .
gode råd tak heh.

Som sagt er det Vægtkonsulenternes principper. Kender man dem ikke er det bedst at møde op, hvor de holder til at få det hele forklaret. Ud fra deres principper er der mange forskellige opskrifter og muligheder. Men min dagsmenu ser sådan ud:
Morgen:
30 gr. cornflakes

Formiddag:
1 stk. frugt og evt. gulerødder/agurk

Frokost:
60 gr. brød
salat bestående af 300 gr. grønt og 120 gr. laks/rejer/kylling el. andet, dressing af olie/edikke

Eftermiddag:
1 stk. frugt

Aftensmad:
170 gr. kød, 300 gr. grøntsager og 75 gr. pasta/ris eller 100 gr. kartofler
I aftes fik jeg f.eks. lakselasagne.

Aften:
1 stk frugt og evt. 1/2 liter sodavand light hvis jeg går helt sukkerkold.

Anmeld

26. januar 2009

Honningblomst

Jeg ligger jo fint på 60-61 kg, og er nu startet i motionscenter og til svømning...svømmer to gange om ugen og er i centeret hver dag,.....det er så skønt og glæder mig over jeg kan se at min krop strammes op,
Knus...

Anmeld

27. januar 2009

Liva

Hej

Jeg er også med endnu. Prøver på at holde den, men er lige startet på arbejde igen og der er ikke noget som træthed der kan trigge min trang til at være usund.

Men det går ok, jeg tager trods alt ikke på - vægten lige nu er 69,0, så 9 kg mere, så er den der...

Kh Liva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.