Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anirak skriver: Du skal bare være opmærksom på, at de ikke er smalle i pasformen. Har nemlig selv en lang og slank dreng. :-)
Du skal bare være opmærksom på, at de ikke er smalle i pasformen. Har nemlig selv en lang og slank dreng. :-)
Nåh, så er der ingen grund til at bruge tid og kræfter på at lede Tak!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnneBJ skriver: Er der nogle der ligger inde med drengebodyer i str. 80? Gerne med knaplukning ved halsen, og helst smalle "modeller" Jeg vil også gerne se hvad du har af bluser osv. - jo færre jeg skal købe fra, jo mindre porto
Er der nogle der ligger inde med drengebodyer i str. 80? Gerne med knaplukning ved halsen, og helst smalle "modeller"
Jeg vil også gerne se hvad du har af bluser osv. - jo færre jeg skal købe fra, jo mindre porto
Jeg har en drengebody fra Hjorth of Copenhagen du kan købe Hvis du er interesseret kan jeg ligge et billede ud ?
Amandas-mor skriver: Jeg har en drengebody fra Hjorth of Copenhagen du kan købe Hvis du er interesseret kan jeg ligge et billede ud ?
Ja tak!
Mangler du mere, for så vil jeg gerne gå i gemmerne og se hvad jeg har i den str.....
Mette&Alexander skriver: Mangler du mere, for så vil jeg gerne gå i gemmerne og se hvad jeg har i den str.....
Mangler og mangler... Men ellers er jeg interesseret i str. 86...
AnneBJ skriver: Mangler og mangler... Men ellers er jeg interesseret i str. 86...
ogsa bodyer og bluser.....
Mette&Alexander skriver: ogsa bodyer og bluser.....
Ja og bukser - hvis det er slanke modeller og/eller noget der kan justeres i taljen. Også gerne nattøj
Carina87 skriver: Hey Anne. Har du prøvet bodyerne fra h&m - synes virkelig de er gode og holder formen Kram Carina, som slet ikke kan gå af med sit babytøj, men hva skidt det går jo ikke af mode før det skal bruges igen
Hey Anne. Har du prøvet bodyerne fra h&m - synes virkelig de er gode og holder formen
Kram Carina, som slet ikke kan gå af med sit babytøj, men hva skidt det går jo ikke af mode før det skal bruges igen
Skulle du ikke have en pige?
Skal hun gå i blåt?!
piadas skriver: Skulle du ikke have en pige? Skal hun gå i blåt?!
Jo jo, men moden skifter vel ikke så hurtigt at jeg ikke kan nå at få en dreng bagefter Eller også snupper jeg bare tvillinger næste gang Det ku egentlig være smart at springe en graviditet(og fødsel!) over. Okay jeg snupper trillinger...
Carina87 skriver: Jo jo, men moden skifter vel ikke så hurtigt at jeg ikke kan nå at få en dreng bagefter Eller også snupper jeg bare tvillinger næste gang Det ku egentlig være smart at springe en graviditet(og fødsel!) over. Okay jeg snupper trillinger...
Jaaa, du får trillinger og jeg nøjes med en - så har vi lige mange!
En dreng til mig og to piger og en dreng til dig, så passer regnskabet!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128