Kvalme i to dage, men så pludselig ingen kvalme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

662 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. september 2011

Ann Christina

Hej alle

Jeg er i dag 5+0, og fredag havde jeg voldsom kvalme med opkast og lørdag kun kvalme  (jeg tænkte: "det var sgu tidligt min graviditetskvalme skulle begynde). 

Søndag var min kvalme pludselig helt væk, og har heller ingen problemer i dag - skal man være nervøs for det, eller bare nyde at kvalmen er væk??

Det skal lige siges, at jeg havde migræne fredag, men jeg plejer ikke kaste op under disse anfald...

Jeg er kommet helt i tvivl om det er en god ting at kvalmen er væk, eller om det er tegn på noget andet? Jeg har ingen andre symptomer, som fx pletblødninger eller smerter eller noget som helst... Men jeg kan selvfølgelig ikke lade være at være lidt bekymret for min lille bebs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

kirsti

Jeg tror ikke du skal bekymre dig! Kvalmen kan sagtens være resultat fra din migræne din krop ændre jo reaktionsmønstre nu du er gravid (:

Anmeld

26. september 2011

Ann Christina

kirsti skriver:

Jeg tror ikke du skal bekymre dig! Kvalmen kan sagtens være resultat fra din migræne din krop ændre jo reaktionsmønstre nu du er gravid (:

Det er selvfølgelig rigtigt...

Jeg tror heller ikke jeg er rigtig bekymret, men bare lidt  Hehe... Du ved, når der sker noget anderledes - noget man ikke er vant til, bliver man vel altid lidt nervøs  

Men tak for svaret

Anmeld

26. september 2011

kirsti

Ann Christina skriver:

Det er selvfølgelig rigtigt...

Jeg tror heller ikke jeg er rigtig bekymret, men bare lidt  Hehe... Du ved, når der sker noget anderledes - noget man ikke er vant til, bliver man vel altid lidt nervøs  

Men tak for svaret

ja selvfølgelig, især med noget så vigtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.