Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hey piger hvornår er jeres børn kommet i en større autostol??
Sys nemlig Jamie sidder meget klemt i sin efterhånden og han er snart oppe på de 9 kg men er kun 6 måneder. Han blir næsten sur hver gang man sætter ham i den nu.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Caroline har vejet over 9 kg i lang tid .. Men vi ventede med at skifte stol , til hun var 9 måneder
Maja_4000 skriver: Caroline har vejet over 9 kg i lang tid .. Men vi ventede med at skifte stol , til hun var 9 måneder
Okey hva for en autostol har i brugt tænker om den måske er breddere end jamies.
Man kan købe en besafe autostol 9-18 kg. Og når de er under 9 måneder skal de sidde bagudvendt. Og den autostol er både for- og bagudvent. Og kan bruges fra 5 måneder af den skal selvfølgelig være bagudvent, når jeres søn ikke er ældre
Har det samme problem med min bette pige. Hun er 5½ måned og vejer også de 9 kg, og det virker ikke til at autostolen er specielt god for hende mere. Men jeg venter nu også lidt længere, da jeg har fået af vide det kan være skadeligt for deres ryg at skifte stolen ud for hurtigt.
Jeg har stemt blankt da der ikke var en mulighed der passede. Vores datter bliver 1 år om 10 dage, vejer 10,5kg og hun sidder stadig i sin baby stol. I dag er dagen hvor vi køre ud og kigger på ny stol. Bare fordi den lille vejer 9 kg er han slet ikke stærk nok i ryggen til at sidde i en større stol. Så hvis du VIL skifte stol, så skal det altså være en der hedder 0-18kg. Alt andet er slet ikke sikkerheds mæssig iorden... Carina
Cilas skriver: Man kan købe en besafe autostol 9-18 kg. Og når de er under 9 måneder skal de sidde bagudvendt. Og den autostol er både for- og bagudvent. Og kan bruges fra 5 måneder af den skal selvfølgelig være bagudvent, når jeres søn ikke er ældre
nåh det var da smart så kan det da være det er sådan en vi skal ud og ha. tak
MIWULA skriver: Okey hva for en autostol har i brugt tænker om den måske er breddere end jamies.
Ved sgu ikke havd den hedder Det er en vi har lånt .. Men hvis det havde været vinter , og hun skulle have flyverdragt på , tror jeg det havde været svært at få hende mast ned i den :b
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128