Hvornår autostol 9-18 kg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår satte i jeres barn i autostolen 9-18 kg?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.178 visninger
36 svar
0 synes godt om
26. september 2011

MIWULA

Hey piger hvornår er jeres børn kommet i en større autostol??

Sys nemlig Jamie sidder meget klemt i sin efterhånden og han er snart oppe på de 9 kg men er kun 6 måneder. Han blir næsten sur hver gang man sætter ham i den nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Maja_4000

Caroline har vejet over 9 kg i lang tid .. Men vi ventede med at skifte stol , til hun var 9 måneder

Anmeld

26. september 2011

MIWULA

Maja_4000 skriver:

Caroline har vejet over 9 kg i lang tid .. Men vi ventede med at skifte stol , til hun var 9 måneder

Okey hva for en autostol har i brugt tænker om den måske er breddere end jamies.

Anmeld

26. september 2011

MortilCilas

Man kan købe en besafe autostol 9-18 kg. Og når de er under 9 måneder skal de sidde bagudvendt. Og den autostol er både for- og bagudvent. Og kan bruges fra 5 måneder af den skal selvfølgelig være bagudvent, når jeres søn ikke er ældre

Anmeld

26. september 2011

Gaia

Vi fik at vide, i ønskebørn, at det handler mere om hvor stærke de er i nakken, end vægten. Vores kom i en 9-18 kg stol da hun vejede 8 kg, men hendes nakke var stærk nok og det har aldrig været et problem. Tror hun var ca. 11 måneder.

Anmeld

26. september 2011

Koen.

Lærke var 12 mdr, før vejede hun ikke nok

Anmeld

26. september 2011

stm2812

Har det samme problem med min bette pige. Hun er 5½ måned og vejer også de 9 kg, og det virker ikke til at autostolen er specielt god for hende mere. Men jeg venter nu også lidt længere, da jeg har fået af vide det kan være skadeligt for deres ryg at skifte stolen ud for hurtigt.

Anmeld

26. september 2011

FruStolpe

Jeg har stemt blankt da der ikke var en mulighed der passede.

Vores datter bliver 1 år om 10 dage, vejer 10,5kg og hun sidder stadig i sin baby stol. I dag er dagen hvor vi køre ud og kigger på ny stol.

Bare fordi den lille vejer 9 kg er han slet ikke stærk nok i ryggen til at sidde i en større stol. Så hvis du VIL skifte stol, så skal det altså være en der hedder 0-18kg. Alt andet er slet ikke sikkerheds mæssig iorden...

Carina

Anmeld

26. september 2011

MIWULA

Cilas skriver:

Man kan købe en besafe autostol 9-18 kg. Og når de er under 9 måneder skal de sidde bagudvendt. Og den autostol er både for- og bagudvent. Og kan bruges fra 5 måneder af den skal selvfølgelig være bagudvent, når jeres søn ikke er ældre

nåh det var da smart så kan det da være det er sådan en vi skal ud og ha.  tak

Anmeld

26. september 2011

Maja_4000

MIWULA skriver:

Okey hva for en autostol har i brugt tænker om den måske er breddere end jamies.

Ved sgu ikke havd den hedder Det er en vi har lånt .. Men hvis det havde været vinter , og hun skulle have flyverdragt på , tror jeg det havde været svært at få hende mast ned i den :b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.