Troede aldrig jeg skulle prøve at få det så skidt. Lørdag kl. 15.30 begyndte jeg at få hovedpine... ikke noget vildt.. men det er jo aldrig behageligt. Jeg tog panodil omkring kl 18.00 da den stadig ikke var gået væk. Da kl. var 23 voldsom hovedpine, feber, og rystede samtidigt at kulde. Jeg tog to panodiler igen da kl var 01.00 og gik i seng. Jeg lukkede næsten ikke et øje af bare smerter. Om morgenen omkring kl 07.00 stod jeg op og spiste lidt, havde det utrolig underligt i kroppen, stadig hovedpine og en enorm trykken i øjenene.
Jeg skulle hjem til svigerne og hente sønnen ved en middagstid men ville lige i bad inden. Jeg nåede lige under bruseren da jeg måtte skynde mig ud igen, jeg blev så dårlig og svimmel at jeg ikke turde andet.
Dum som jeg er vælger jeg at tage bilen 1 times tid efter med kursen mod tåstrup... Jeg når lige ind af døren ligbleg i ansigtet og begynder bare at tude da min svigerfar tager fat om mig og bakser mig over i sofaen. Jeg ryster og har kvalme, kaster op og hovedpinen tager til, Fortæller hvordan jeg har det og får isvand og bliver puttet på sofaen.
Jeg småsover men har virkelig ondt, Kl 14 ringer jeg til lægevagten, hun fortæller at man ikke kan gøre noget ved gravide og hovedpine men jeg må godt tage en kodimagnyl for at se om det hjælper, hvis ikke det tager smerten skal jeg ringe igen.
Kl 16 stadig hovedpine og kan dårlig gå af smerter og utilpashed
Jeg ringer til vagtlægen igen som vil se mig med det samme. Min svigerfar køre mig til Herlev hvor jeg bliver undersøgt, lidt lavt blodtryk, feber og væskemangel. Jeg får nogen Ibruprofen som jeg skal tage og så hjem og drikke væske og sove. Hvis jeg stadig havde hovedpine om aftenen ville de indlægge mig
Svigerfar køre mig hjem hvor kæresten tager imod mig og får mig puttet. Han køre så med hjem efter vores bil. Svigerne beholder Mikkel ( er så glad for de hjælper så meget

Da jeg vågner om aftenen er hovedpinen lettet en del... Så fantastisk...
Idag er jeg øm i øjenhulerne og lidt koldsved, men er nok bivirkninger fra de piller og så hele den tur kroppen har været igennem.
Men hold op en forskrækkelse
Har aldrig haft det sådan før..
Havde bare lige behov for at dele det med nogen...