Nogle fra Struer og omegn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. september 2011

Dinsen

Hej skønne piger...

Først et stort tillykke med i også er i lykkelige omstændigheder 

Ville bare "se" om der var andre omkring mig der også var her på siden, for det kunne da være super hyggelig 

Har PT ingen profil billed, men det kommer, men da vi ikke har fortalt det til "omverden" endnu... venter jeg li lidt...

Håber meget at der er andre her fra det vestjyske...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

GitteC78

Stort tillykke til dig

Jeg er godt nok ikke fra Stuer, men jeg bor i Videbæk mellem Herning og Ringkøbing.

Jeg har termin 3 marts og skal føde på Herning sygehus. Jeg venter mit andet barn, har Daniel på 1 år.

Anmeld

26. september 2011

Dinsen

Hej Gitte... 

Du er jo fra omegnen   så det er helt perfekt...

Syntes bare det ku være herligt at man havde kendskab til andre gravide omkring sig..  enten har mine veninder født, eller også er de ik kommet så langt endnu 

Anmeld

26. september 2011

HoltSchmidt

Stort tillykke

Jeg er fra Haderup. En lille by centreret mellem Viborg, Holstebro, Herning og Skive...

Vi venter vores første barn d. 13. marts og skal føde på Herning sygehus

Anmeld

27. september 2011

Dinsen

HoltSchmidt skriver:

Stort tillykke

Jeg er fra Haderup. En lille by centreret mellem Viborg, Holstebro, Herning og Skive...

Vi venter vores første barn d. 13. marts og skal føde på Herning sygehus

jeg er sat til den 15 marts, og ska også føde i herning...  

så hvem ved om vi rammer sammen... 

Anmeld

27. september 2011

GitteC78

Dinsen skriver:

Hej Gitte... 

Du er jo fra omegnen   så det er helt perfekt...

Syntes bare det ku være herligt at man havde kendskab til andre gravide omkring sig..  enten har mine veninder født, eller også er de ik kommet så langt endnu 

Ja det er altid dejligt at lave nye bekendtskaber især når man ikke kender nogle som skal have børn. De fleste af mine veninder har også for længest fået børn eller ingen planer endnu om børn. Men heldigvis findes denne hjemmeside, så mán kan møde andre gravide .

Har du så været til NF-scanning? Vi har været afsted, det var nu dejligt at se den lille. Den 14 okt skal vi til MD-scanning, håber at få får kønnet af vide.

Anmeld

27. september 2011

Dinsen

GitteC78 skriver:

Ja det er altid dejligt at lave nye bekendtskaber især når man ikke kender nogle som skal have børn. De fleste af mine veninder har også for længest fået børn eller ingen planer endnu om børn. Men heldigvis findes denne hjemmeside, så mán kan møde andre gravide .

Har du så været til NF-scanning? Vi har været afsted, det var nu dejligt at se den lille. Den 14 okt skal vi til MD-scanning, håber at få får kønnet af vide.

Ja vi har været til den først scanning, dsv var tallet under 300 så fik lavet prøven for at finde ud af om alt var oki.. og det var det heldigvis 

Vi ska afsted til scanning igen den 17, så det glæder vi os meget til (men det kender du jo også til) så må vi se om de kan se om det er en bette dreng, eller en pige der gemmer sig i maven.. Meeen ellers kan de se det i jounalen, da der åbenbart også blev undrsøgt i prøven hvad det gemmer sig... så vi kan få et 100% svar... spændende, spændende :-)

Har svært ved at forstå at vi endlig ska være forældre.. Det er fantastisk!!

Har du været til jordmoder?? jeg ska afsted på fredag.. 

Anmeld

27. september 2011

HoltSchmidt

jeg er sat til den 15 marts, og ska også føde i herning...  

så hvem ved om vi rammer sammen... 

Det ku være lidt sjovt hvis vi gjorde.

man ved jo aldrig, alt kan ske 

Har tid ved jordemoderen d. 10/10 og MD-skanning d. 21/10

Kan ikke vente til at se den lille bøvs igen  håber de kan se kønnet 

Anmeld

27. september 2011

GitteC78

Dinsen skriver:

Ja vi har været til den først scanning, dsv var tallet under 300 så fik lavet prøven for at finde ud af om alt var oki.. og det var det heldigvis 

Vi ska afsted til scanning igen den 17, så det glæder vi os meget til (men det kender du jo også til) så må vi se om de kan se om det er en bette dreng, eller en pige der gemmer sig i maven.. Meeen ellers kan de se det i jounalen, da der åbenbart også blev undrsøgt i prøven hvad det gemmer sig... så vi kan få et 100% svar... spændende, spændende :-)

Har svært ved at forstå at vi endlig ska være forældre.. Det er fantastisk!!

Har du været til jordmoder?? jeg ska afsted på fredag.. 

Det er da dejligt at I fik taget en prøve som viste at alt er fint.

Ja jeg var til jordemoder i fredags, det var nu ikke så spændende. Jeg skulle bare svare på nogle spørgsmål som: forhold til alkohol, stoffer, mad, motion osv...

Så snakkede vi lidt fødsel. Tja det var det. Kan huske da jeg ventede Daniel glædede jeg mig til første dag hos jordemoder, men blev så skuffet, da der ikke rigtigt sker noget den første gang.

Har I prøvet længe? Vi prøvede 9-10 mdr før der var gevinst første gang, men denne gang kom vi aldrig i gang, før der var gevinst.

Anmeld

30. september 2011

Dinsen

Hejsa.. 

Ja vi har prøvet længe syntes jeg, 16 mdr. inden der var gevindst så det var bare fantastisk 

Nu har jeg lagt syg en hel uge, så det er snart ik til at holde ud mere... Men tager nu til jordmoder alligevel.. man ved aldrig hvornår man ellers kan få en tid..  

Det er da skønt at i endnu engang kan forøge familien  

Jeg glæder mig nu også til vi kan fortælle det til folk, det bliver altså lidt nemmere... og skønt man kan dele sin glæde med andre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.