Opkast om morgen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. september 2011

Kruse90

Godmorgen piger.
Ja jeg er nu blevet den heldige ejer af opkast om morgen to dage i træk nu, igår havde jeg kvalme som var grundet til det.
Men i dag har jeg haft det godt og jeg skyndte mig ud og spise lidt så jeg var sikker på at jeg fik noget mad
Men så gik der 10 min og så kom det hele op igen. Det syntes jeg var underligt nu når jeg ikke havde kvalme.

Har i oplevet det piger?

Kram og ha en god dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

NinaNymannMadsen

ja. det kommer bare.
sådan havde jeg det også. de dage jeg ikke havde kvalme og jeg godt kunne spise det røg det sku op fordi jeg så fik det dårligt i stedet for når jeg havde fået noget i maven.

Anmeld

26. september 2011

Kruse90

NNM skriver:

ja. det kommer bare.
sådan havde jeg det også. de dage jeg ikke havde kvalme og jeg godt kunne spise det røg det sku op fordi jeg så fik det dårligt i stedet for når jeg havde fået noget i maven.

syntes at det er lidt underligt
Jeg fik det ikke engang sådan dårligt, lige pludselig begyndte mundvandet bare at løbe. (undskyld detaljerne)
Og så tænkte jeg det kan da ikke passe, men jo jo.

Anmeld

26. september 2011

Dinsen

Phy ha, ja sådan havde jeg det også... Men jeg begyndte at drikke lidt juice, og et par marie kiks som var klar på natbordet... og så li ligge 20 min inden jeg stod op... det hjalp nogle dage... Menn andre dage  

Jeg havde det så også sådan at det kunne vare det meste af dagen... Men nu er det heldigvis meget bedere... 

Ha en go dag... trods alt 

Anmeld

26. september 2011

NinaNymannMadsen

Kruse90 skriver:

syntes at det er lidt underligt
Jeg fik det ikke engang sådan dårligt, lige pludselig begyndte mundvandet bare at løbe. (undskyld detaljerne)
Og så tænkte jeg det kan da ikke passe, men jo jo.

Ja kan godt huske det. Maven opføre sig underligt pga homonerne der raser i kroppen og den forandring der sker i kroppen.

Anmeld

26. september 2011

Kruse90

tusinde tak
Så er jeg ikke den eneste der har/kaster op uden at have det dårligt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.