Hvad ville du gøre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. september 2011

Anonym trådstarter

Godmorgen piger..

Det er sådan at jeg har angst, depression og lidt stress.. Jeg får ikke medicin for noget af det endnu, da jeg har været imod at skulle tage piller, men får det dårligere og dårligere - og nu er der bare ventetid hos min læge..

Sagen er den at jeg er i gang med at læse til sygeplejerske.. Jeg er færdig om lidt over 1½ år..

Jeg er i praktik i psykiatrien, som jeg virkelig brænder for.. Det er bare rigtig hårdt, når man ikke selv er helt på toppen psykisk!

Jeg overvejer virkelig at holde en pause/orlov fra studiet, så jeg kan arbejde intenst for at få styr på mig selv.. (tænker lidt, at det er en forudsaætning at have styr på sig selv, inden man kan råde og vejlede andre?)

Kan i ikke hjælpe mig med en beslutning?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

katrineoerum

Det lyder som om du har fået samlet dig en masse. Efter som at du trods alt har 1.5 år tilbage så tror jeg at jeg havde taget e pause for jeg kan næsten ikke forstille mig at du kan trække den igennem uden at knække og det er simpelhen ikke det værd. HVis jeg var dig og havde det som du holdt jeg en pause, fik nogen piller og en psykolog og så fik jeg ro på tingene ind til jeg var klar til at give den gas igen.... for det skal du nok blive....

Anmeld

28. september 2011

iris-mor

Pas på dig selv søde.

Det lyder som om du skal have hjælp. Ring til lægen igen og sig du behøver en tid snart.

Jeg vil sige at min erfaring med piller mod dep. er gode, de giver ro i hovedet og tager toppen. Men kender sagtens det med ikke at have lyst til dem, så jeg forstår dig sagtens.

Du er velkommen til at skrive en pb

Anmeld

28. september 2011

kirsti

hvis jeg var dig ville jeg nok i første omgang takke ja til medicin, men sørg for at blive henvist til en psykiater da det langt fra er alle praktiserende læger der har styr på medicinen.

Efter de ca 4 uger der går før medicinen virker ville jeg tage stilling til en evt pause (: Du er velkommen til at skrive en pb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.