Mulat barn ? hvordan og hvor ledes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.416 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. september 2011

DitteMenneskeBarn

hej allesammen (:
jeg venter barn til marts , og vil gerne hører jer om i har nogen ide om hvordan mit barn kommer til at se ud.

om barnet bliver tydelig mulat eller ikke.
for jeg selv er hvid men faren er halv afrikaner.
håber at i kan hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

skønneunger

DitteMenneskeBarn skriver:

hej allesammen (:
jeg venter barn til marts , og vil gerne hører jer om i har nogen ide om hvordan mit barn kommer til at se ud.

om barnet bliver tydelig mulat eller ikke.
for jeg selv er hvid men faren er halv afrikaner.
håber at i kan hjælpe.

det kan man slet ikke sige med sikkerhed, du kan få en der bliver meget brun eller du kan få en lille blegfis jeg fik selv en blegfis hehe, min yngste er samme blanding jeg er hvid. faren er mulat irsk/jamaicansk men ok farmand er også selv en meget lys mulat.

Anmeld

25. september 2011

DitteMenneskeBarn

hehe okay. jeg syntes bare at jeg er så nysgerig (: det jo spænende

Anmeld

25. september 2011

skønneunger

hehe okay. jeg syntes bare at jeg er så nysgerig (: det jo spænende

det kan jeg da godt forstå du er det var jeg også selv meget, men du kan da lige få et billede på hvordan hvilken farve hår osv de kan have

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. september 2011

DitteMenneskeBarn

ej hvor er han kær, han ligner en lille charmetrold .

Anmeld

25. september 2011

skønneunger

ej hvor er han kær, han ligner en lille charmetrold .

tak haha skindet bedrager han er en lille rod men som du kan se er han meget lys men det er hans far også plus jeg selv er meget bleg (rødt hår og det hele)

så hvis faren til dit barn er mørk kan det jo være du får et lidt mørkere barn.

Anmeld

25. september 2011

-Sigrid-

skønneunger skriver:

det kan jeg da godt forstå du er det var jeg også selv meget, men du kan da lige få et billede på hvordan hvilken farve hår osv de kan have

Åh ville ønske min kæreste var halvt afrikansk så jeg kunne få sådan en lille lækkerbisken, jeg syntes simpelthen de er så smukke - og på dit billed kan man jo se jeg har ret 

Anmeld

25. september 2011

skønneunger

-Sigrid- skriver:

Åh ville ønske min kæreste var halvt afrikansk så jeg kunne få sådan en lille lækkerbisken, jeg syntes simpelthen de er så smukke - og på dit billed kan man jo se jeg har ret 

hehe tak

Anmeld

25. september 2011

DitteMenneskeBarn

nu bliver jeg da mere nysgerig, jeg var lyshået som lille, men voksede op og blev mørk håret.
faren var mørk i huden som lille og er så blevet lysere. hans mor er aftrikaner og hans var er lys høret med blå æjne. uha det er spænende

Anmeld

26. september 2011

Sommerfugl86

Min venindes x, som hun har 2 drenge med er også mørk, kan selvfølgelig ikke huske hvor han er fra men måske Afrika, han er ikke sort, men brun.
Deres første søn er en rigtig lille mulat, mørk i huden og med mørkt krøllet hår.
Nummer 2, er helt bleg, blå øjne og rødt hår.
Så der er mange muligheder for hvordan dit barn kommer til at se ud, men kan godt forstå din nysgerrighed .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.