Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sofiell89 skriver: Ved ikke om sådan en afstemning har været igang før - men synes det kunne være skægt og se, nu hvor alles graviditeter er så forskellige, kunne det da være sjovt hvis der var fælles træk osv
Ved ikke om sådan en afstemning har været igang før - men synes det kunne være skægt og se, nu hvor alles graviditeter er så forskellige, kunne det da være sjovt hvis der var fælles træk osv
Jeg havde ikke kvalme én eneste dag .. Og jeg fik en pige
havde kvalme med både min dreng og min pige - kvalmen varede længere med drengen men halbrænd var ved at æde mig op med pigen
ved begge har jeg spist MEGET frugt (10-15 stykker om dagen heeele vejen)
med drengen - nektariner
med pigen - appelsiner
tvillinger svarede meget kvalme, for jeg havde lidt kvalme... og ville være forkert hvis jeg svarede ingen kvalme...
Jeg venter en lille dreng til december og synes egentligt jeg har været meget forskånt.
Tror jeg sammenlagt har haft en lille uges kvalme og tvivler lidt det er pga graviditeten da jeg på det tidspunkt var syg af noget influenza.
(Men tilgengæld er mavesyre ved at æde min hals nu sammen med en forkølelse.... bvaaaard...)
Ingen kvalme eller noget - Får en dreng !
jeg havde EKSTREMT meget kvalme. og jeg fik en dreng..
den er svær a svare på..
jeg har fået en pige.. og de første 3 måneder havde jeg kvalme konstant.. indtil jeg fik akupunktur mod det, som så heldigvis hjalp.. og efter det havde jeg ikke noget
og det var også kvalmen der fortalte mig at der var baby på vej
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128