Hvad venter/fødte du??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvordan var jeres graviditet og hvad venter/fødte du? Uddyb gerne :)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.015 visninger
38 svar
0 synes godt om
25. september 2011

sofiell89

Ved ikke om sådan en afstemning har været igang før - men synes det kunne være skægt og se, nu hvor alles graviditeter er så forskellige, kunne det da være sjovt hvis der var fælles træk osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

Frøken J.

sofiell89 skriver:

Ved ikke om sådan en afstemning har været igang før - men synes det kunne være skægt og se, nu hvor alles graviditeter er så forskellige, kunne det da være sjovt hvis der var fælles træk osv

Mangler "mellemkvalme". Jeg havde ikke MEGET og kastede ikke op konstant, men havde da kvalme og i perioder. Kastede ikke så meget op, mest om morgenen af og til. Venter en pige

Anmeld

25. september 2011

Maja_4000

Jeg havde ikke kvalme én eneste dag .. Og jeg fik en pige 

Anmeld

25. september 2011

Toshiba

havde kvalme med både min dreng og min pige - kvalmen varede længere med drengen men halbrænd var ved at æde mig op med pigen

ved begge har jeg spist MEGET frugt (10-15 stykker om dagen heeele vejen)

med drengen - nektariner

med pigen - appelsiner

Anmeld

25. september 2011

twinboys

sofiell89 skriver:

tvillinger svarede meget kvalme, for jeg havde lidt kvalme... og ville være forkert hvis jeg svarede ingen kvalme...

Anmeld

25. september 2011

CamillaValby

Har haft kvalme det meste af tiden. Og venter en pige

Anmeld

25. september 2011

Loan

Jeg venter en lille dreng til december og synes egentligt jeg har været meget forskånt.

Tror jeg sammenlagt har haft en lille uges kvalme og tvivler lidt det er pga graviditeten da jeg på det tidspunkt var syg af noget influenza.

(Men tilgengæld er mavesyre ved at æde min hals nu sammen med en forkølelse.... bvaaaard...)

Anmeld

25. september 2011

Mor til Mike

sofiell89 skriver:

Ingen kvalme eller noget - Får en dreng !

Anmeld

25. september 2011

Isabella_mor

jeg havde EKSTREMT meget kvalme. og jeg fik en dreng..

Anmeld

25. september 2011

MelikkazMoar

den er svær a svare på..

jeg har fået en pige.. og de første 3 måneder havde jeg kvalme konstant.. indtil jeg fik akupunktur mod det, som så heldigvis hjalp.. og efter det havde jeg ikke noget

og det var også kvalmen der fortalte mig at der var baby på vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.