Hvilket pigenavn skal vi vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2011

hende-nanna

Jeg har stemt Silke. Synes også Clara, Mathilde & Karla er gode bud. Tror din/jeres navnesmag rammer min rigtig godt, for synes alle navnene er søde og flotte! Men Silke blev det, da det ikke er for populært, men samtidig nemt at udtale og stave :-)
Og ikke mindst super flot og sødt! :-D 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Miss T

Jeg har stemt Karla, det er meget fint.. Har selv en Freya med Y og det er jeg rigtig glad for

Anmeld

27. september 2011

Anonym trådstarter

Miss T skriver:

Jeg har stemt Karla, det er meget fint.. Har selv en Freya med Y og det er jeg rigtig glad for

Vores første datter ville vi egentlig gerne have haft til at hedde Karla, men jeg er glad for at vi ikke valgte det til hende. Det havde ikke passet Freya er skønt!

Anmeld

27. september 2011

Pige2009

Johanne

Anmeld

27. september 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Johanne

Jeg er selv mest til Johanne, men det er nok det navn der kræver mest overtalelse, hvis jeg skal have manden med på den! Men synes det er skønt!

Anmeld

27. september 2011

Ranarupta

Jeg har stemt Karla (ville selv stave det Carla), men jeg er også ret vild med Mathilde.

Anmeld

27. september 2011

Mor Til Oktober Børn

Anonym skriver:

Stem piger

Johanne eller Karla  Er helt vild med sådanne navne, desværre er manden det ikk, ellers havde vores prinsesse heddet Alma eller Ella

Anmeld

27. september 2011

Bare mig..

ELSKER Karla! De andre navne siger mig ikke rigtig noget..

Anmeld

27. september 2011

.....

Har stemt sophie, elsker det navn

Anmeld

27. september 2011

henh01

jeg har stemt Clara. Det hedder min pige og jeg synes jo selvfølgelig at det er det smukkeste navn

Men ellers ville jeg stemme Mynthe da vi også havde det på vores liste hvis vores dreng var blevet en pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.