Hvorfor er hun begyndt med det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2011

Isabella_mor

michelledam skriver:

Hun har en nusseklud eller faktisk to i hendes seng. Hun gider ikke sutte så den kan vi ikke bruge.. Hun har hun nusseklud i hendes seng ikke i barnevognen og hun sover fint om dagen i barnevognen

det er da lidtr underligt, har du prøvet at lave et putteritual med hende, hvor du evt sidder og synger en sang for hende og stryger hende mens hun får sin natflaske, det kunne jo være med til at gøre hende tryg?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

Mother-love

sommerbarn<3 skriver:

Min lille mand har det også sådan for tiden, han er også 4 mdr. Læste om udviklingsspringet ved 4 mdr. og der har det det sådan. ´Skal have meget tryghed, og mor er det eneste faste holdepunkt. Noget med de finder ud af verden omkring dem bevæger sig. Der stod en af reaktionerne var søvnproblemer og morsyge. Passer rigtig god her, og er kommet samtidig med nye færdigheder, som f. eks. at holde legetøj selv, lave høje skrig/hvin og sprælle voldsommere end før. Måske det kunne være det der sker hos jer?

Cebastian nægter at overgive sig til søvnen både om dagen og natten og når jeg endelig for ham til at ligge og sove (har måttet overgive mig og lade ham sove til middag i min seng) Så vil han ligge helt ind til mig og laver små klynke lyde og river sutten ud af munden på sig selv for derfter at give sig til at græde, få sutten igen klynke lyde osv indtil han falder i søvn. Det har været en uge, meeen tror det er ved at være på afveje igen

Kan se de er fra samme dato 30.maj hehe. Og klynke lyde... Åhhh ja hun er frygtelig og høre på hehe. Hun bruger dog ikke sut. Men måske det er det der er galt ja tak for svar

Anmeld

25. september 2011

AnneBJ

Felix gjorde præcis det samme da han var 4,5 måned. Jeg prøvede virkelig alt. Han skreg uanset - ligge hos mig, i min seng, i seng tidligere, i seng senere, kortere lur, længere lur, mere mad, mindre mad, andet mad.. osv!

Og lige pludselig stoppede det... Som så meget andet så hold ud, det går over igen. Mens det står på, så giv hende tryghed og kærlighed og vær der for hende. Det der fungerede bedst her var, at lægge sig helt tæt med ham i vores seng, holde om ham, stryge ham langsomt over håret og sige schyyy helt tæt ved hans øre og på hver udånding.. Efter ca. 30 minutter sov han tungt og vi kunne lægge ham ind i hans egen seng igen.. 

Anmeld

25. september 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
michelledam skriver:

Kan se de er fra samme dato 30.maj hehe. Og klynke lyde... Åhhh ja hun er frygtelig og høre på hehe. Hun bruger dog ikke sut. Men måske det er det der er galt ja tak for svar

Ja så jeg også lige  Det er en go dato.

Er i hvertfald overbevist det er det som forgår her. Du kan da prøve med lidt ekstra krammere og trygthed, måske hun bare lige har brug for at blive fyldt op med moar.

Anmeld

25. september 2011

Mother-love

isabellamor skriver:

det er da lidtr underligt, har du prøvet at lave et putteritual med hende, hvor du evt sidder og synger en sang for hende og stryger hende mens hun får sin natflaske, det kunne jo være med til at gøre hende tryg?? 

Min lille pige er ikke så nem har prøvet det. Men læste tigerspringet ved 19uger. Og der står lidt omkring det med søvnen. Hun er dog først 17 uger imorgen. Hun får hendes narflaske / vælling ca. En time før hun kommer iseng fordi hun gylper meget. Og vil gerne det lige er faldet ned før hun bliver lagt i seng. Vi har egentlig aldrig tænkt over det med at hun skulle have godnat flaske på den måde. Så vi har altid givet som det nu har passet ind om aftenen. Hun blev lagt i seng 21.30 før og nu bliverhun lagt i seng omkring kl 20 fori hun er træt der nu.. Dejligt mere alene tid til kæresten og jeg heheh

Anmeld

25. september 2011

dorthemus

michelledam skriver:

Min lille pige er ikke så nem har prøvet det. Men læste tigerspringet ved 19uger. Og der står lidt omkring det med søvnen. Hun er dog først 17 uger imorgen. Hun får hendes narflaske / vælling ca. En time før hun kommer iseng fordi hun gylper meget. Og vil gerne det lige er faldet ned før hun bliver lagt i seng. Vi har egentlig aldrig tænkt over det med at hun skulle have godnat flaske på den måde. Så vi har altid givet som det nu har passet ind om aftenen. Hun blev lagt i seng 21.30 før og nu bliverhun lagt i seng omkring kl 20 fori hun er træt der nu.. Dejligt mere alene tid til kæresten og jeg heheh

Vedr. tigerspring, så starter det altid nogle uger inden og topper så omkring tidspunktet/springet...og når det er overstået, så kan de noget mere

Anmeld

25. september 2011

AnneBJ

michelledam skriver:

Husk at regne tigerspring fra terminsdag... Felix' passer altid perfekt med terminen...

Anmeld

25. september 2011

Mother-love

AnneBJ skriver:

Husk at regne tigerspring fra terminsdag... Felix' passer altid perfekt med terminen...

Øhhh jeg havde først rigtig termin 9. Juni Isabella kom ved kejsersnit.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.