Hvilket navn er pænest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2011

Rødhætte

Villads er så sødt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

Palaja

Jeg kan godt lide alle tre faktisk. Skulle jeg vælge, må det blive Laurits. Har gået i klasse med en rigtig sød Laurids - og er nok også mere til at stave med d end med t - men det er jo underordnet

Anmeld

27. september 2011

FrkT

Helt klart Laurits. Synes Jeppe er et forfærdeligt navn, og Villads synes jeg slet ikke er et navn - fatter slet ikke hvorfor søren det er så populært! Til gengæld synes jeg Laurits er et sødt og tidsløst navn, som både passer til et lille barn og en voksen mand 

Anmeld

27. september 2011

Palaja

FrkT skriver:

Helt klart Laurits. Synes Jeppe er et forfærdeligt navn, og Villads synes jeg slet ikke er et navn - fatter slet ikke hvorfor søren det er så populært! Til gengæld synes jeg Laurits er et sødt og tidsløst navn, som både passer til et lille barn og en voksen mand 

He he. Villads er sådan set et almindeligt (gammelt) navn  og Villadsen er da også et ret almindeligt efternavn. Men det er godt nok blevet meget populært.  Da min kusine fik en Villads for 6 år siden, synes jeg også det var lidt et underligt navn, og jeg tænkte ej mener hun virkelig det, det er da synd for ham . Men nu er det blevet meget almindeligt må man sige og jeg synes det er ret sødt. Sjovt som man kan ændre mening om den slags...

Anmeld

27. september 2011

FrkT

Palaja skriver:

He he. Villads er sådan set et almindeligt (gammelt) navn  og Villadsen er da også et ret almindeligt efternavn. Men det er godt nok blevet meget populært.  Da min kusine fik en Villads for 6 år siden, synes jeg også det var lidt et underligt navn, og jeg tænkte ej mener hun virkelig det, det er da synd for ham . Men nu er det blevet meget almindeligt må man sige og jeg synes det er ret sødt. Sjovt som man kan ændre mening om den slags...

Hehe, jeg kommer aldrig til at ændre mening om det, da det for mig slet ikke et et navn.... det minder mig om en blanding af et stillads og en vildand  Så nej, ikke et navn jeg synes om! Det er desuden det samme med navne som Mynthe, Merle, Storm, Liva og ja, jeg kunne blive ved..... "navne" som antyder andet end bare et navn. Svært at forklare, men Villads er bestemt et af de værste!

Anmeld

27. september 2011

L.J.L

Anonym skriver:

Hvilket af disse er flottest?

Jeg har så to ynglings; Jeppe (det hedder min mand ) og Lauritz (det hedder min søn )

Jeg stemte så Lauritz

Anmeld

27. september 2011

Muhmi

Kan ikke lide nogle af dem, så har stemt blankt

Anmeld

27. september 2011

hende-nanna

Anonym skriver:

Det er desværre bare ved at komme meget frem - synes virkelig der er mange drenge, som efterhånden hedder det!

Det er også rigtig. Det stiger hele tiden :-)
Men synes også Laurids er et rigtig godt forslag :-) 

Anmeld

27. september 2011

Ayasmor

Jeg melder mig under Jeppe-fanen

Anmeld

27. september 2011

Lisbeth1985

VILLADS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.