Bettemandens bolig 40+0!! <3(nu med ansigt ;))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.263 visninger
22 svar
0 synes godt om
25. september 2011

Frejsmor

Så rundede vi terminen og kæresten fik lige taget et par billeder af mig og bettemandens bolig her til aften.. Jeg har i anledningen af min termin ladet ansigtet være på, så nu er jeg ikke anonym mere!!

Nåh, men så meget som jeg eeelsker min stoore tunge mave, så vil jeg altså gerne af med den og have indholdet i armene NUU, så send gerne spandevis af ve-støv i min retning!!

Knus en noget utålmodig kommende moar!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

4kløver

Dejlig stor mave du har dig.

Anmeld

25. september 2011

channie-g

BabyBambi skriver:

Så rundede vi terminen og kæresten fik lige taget et par billeder af mig og bettemandens bolig her til aften.. Jeg har i anledningen af min termin ladet ansigtet være på, så nu er jeg ikke anonym mere!!

Nåh, men så meget som jeg eeelsker min stoore tunge mave, så vil jeg altså gerne af med den og have indholdet i armene NUU, så send gerne spandevis af ve-støv i min retning!!

masser a vee-støv til dig... håber du har din lille baby i armene før end du regner med...

Anmeld

25. september 2011

channie-g

BabyBambi skriver:

hov:-) blev lige lidt overrasket da jeg så dit navn... hheehee men stadig vee-støv til dig channie fra en navne-søster channie

Anmeld

25. september 2011

Frøken J.

Smækkerlækker terminshule! Og smukt ansigt - Det havde du i al fald ikke behøvet gemme på indtil nu

Anmeld

25. september 2011

Frejsmor

4kløver skriver:

Dejlig stor mave du har dig.

Hehe ja den fylder godt i landskabet efterhånden, men nu skulle den ikke gerne blive meget større, nu kan den bette gut bare se af at komme ud kan han..

Anmeld

25. september 2011

Benjamins'mor

Rigtig fin mave du har! 

Sender en masse ve-støv i din retning. *.*.*.*.*.*

Anmeld

25. september 2011

Frejsmor

channie-g skriver:

hov:-) blev lige lidt overrasket da jeg så dit navn... hheehee men stadig vee-støv til dig channie fra en navne-søster channie

Tuusind tak... Og ja det er ikke liige hver dag man finder en navne-søster med vores navn jo..

Anmeld

25. september 2011

channie-g

BabyBambi skriver:

Tuusind tak... Og ja det er ikke liige hver dag man finder en navne-søster med vores navn jo..

nej det er også det... troede først det var fordi jeg var kommet til at gå ind på min egen profil hehe men nej...

har i fundet et navn til den lille??

Anmeld

25. september 2011

Frejsmor

Frøken J. skriver:

Smækkerlækker terminshule! Og smukt ansigt - Det havde du i al fald ikke behøvet gemme på indtil nu

Taark og iih hvor er du altså sød!! Og i lige måde by the way, din babyhule er godt nok også stor og smuk!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.