lægen 1 gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

ok så behøver ikke ringe til lægen for om 2 uger. er 5+1 idag. men hvorfor skal der tages blodprøve

Blodprøven skal bruges til flere ting. De tester for et par sygdomme og din blodtype, og så skal der sendes noget videre til når du skal til nakkefoldsscanning. Til scanningen sammenligner de scanningsresultat + blodprøve og giver dig et risikotal for bl.a. downs syndrom

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Blodprøven skal bruges til flere ting. De tester for et par sygdomme og din blodtype, og så skal der sendes noget videre til når du skal til nakkefoldsscanning. Til scanningen sammenligner de scanningsresultat + blodprøve og giver dig et risikotal for bl.a. downs syndrom

super så ved jeg det. tror jeg ringer til lægen i morgen så kan jo lige så godt få en tid

Anmeld

25. september 2011

SLC

Var ved lægen 4+4 ( 2 dage efter jeg fandt ud af jeg var gravid)  hvor hun testede på en alm test. Skulle komme 5+4 hvor hun tog blodprøver for om hvilke børnesygdomme man havde haft + hiv osv osv og hvilken blodtype man er. Kom 6+6 hvor jeg fik svarene og fik lavet VJ.

9+ fik jeg taget doubletest og skal til NF den 3 okt hvor jeg så er 12 +   . .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.