Hvad laver I af træning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

613 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. september 2011

Den lykkelige

Jeg vil vildt gerne tabe mig 35 kg  
Men jeg kan bare ikke få motivationen og lysten til det.. overvejer starte i fitnesscenter og træne når lille fisen er lagt.. så kan min kæreste også holde lidt øje med mig og at jeg kommer ud af døren..
Men ved ikke om det dumme penge?? Ja har virkelig ikke troen på jeg klare det, men er jo faktisk så allerede dømt til at fejle..  
Men hvad laver I af træning? Hvordan får i tid og hvornår osv..??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

DortheSimonsen

Den lykkelige skriver:

Men jeg kan bare ikke få motivationen og lysten til det.. overvejer starte i fitnesscenter og træne når lille fisen er lagt.. så kan min kæreste også holde lidt øje med mig og at jeg kommer ud af døren..
Men ved ikke om det dumme penge?? Ja har virkelig ikke troen på jeg klare det, men er jo faktisk så allerede dømt til at fejle..  

Jeg spiller håndbold to aftener i ugen - det er samtidig super socialt, så det er nemt at komme afsted.
Ud over det er jeg i fitness 2-3 gange i ugen efter arbejde, inden jeg henter bassen.
Det var svært at komme afsted i starten. Men efter håndboldsæsonnen er gået i gang, er mange af mine holdkammerater dernede.

Har du evt. en veninde, du kunne træne med? 

Anmeld

25. september 2011

Saram

Den lykkelige skriver:

Min kæreste har selv tabt 10 kg på halvanden måned, så han har ret meget tjek på det.. Så bad ham strikke et program sammen til mig som jeg kan bruge her hjemme, for min plan om at komme i fitness center 4 gange om ugen holder BESTEMT ikke..

Er super glad for det, og det er faktisk møg hårdt.. Men er også kun lige begyndt på det.. Skal til at state med træne 3 gange om ugen.. Og gør det bare når tiden er til det.. Enten når Filuca sover ellers får hun lov til at ligge på sit aktivitets tæppe eller sin skråstol imens, så sidder hun tit og griner af mig.

// Sara Alrø, som er stolt af at være mor til lille Filuca Nora.

Anmeld

28. september 2011

Kloster

Den lykkelige skriver:

Hej.

Vi har store børn, men tilgengæld en mand, der arbejder rigtig meget. Vores 3 drenge er 7½, 12 og 13 år. De går alle til fodbold 2 x ugen + kampe. Jeg er på et pl.hjem og arbejder hver 2. weekend.

Jeg vurdere ikke, jeg skal tabe mig. Og gør jeg, er det bare bonus. Men jeg vil meget gerne være sund (ikke kun med kost) men vægter motion ret højt. Det jeg i hvert fald kan, når jeg i forvejen har en godt pakket hverdag

Jeg vil stæbe efter at dyrke motion dagligt. Sundhedsstyrelsen siger 30 min dagligt. Hvis jeg så motionere 32 min dagligt, er det jo bonus

Jeg går, cykler på min bedstemors aflagte cykel og løber. Prøver at løbe 3 gange om ugen også tilpasser jeg cykling og gang ind resten af ugen.

I okt til dec skal jeg til zumba for første gang. Det er gratis igennem min fagforening, så det skal prøves. Ellers vil jeg prøve Spinning i vinterhalvåret.

Tiden..... Ja jeg har rimelig mange dage tidligt fri (kl 12.30) Der motionere jeg lige fra arbejde af. Også har jeg jo fordele i, at drengene er så store, at de kan være alene hjemme. Ellers forbereder jeg aftensmaden så godt som jeg kan og hvis manden kommer hjem i normal tid, sætter jeg ham til at lave maden.

I virkelig tidspres, prøver jeg på at trampe hårdt i cyklen i 30 min og prioritere at vi godt kan spise en ½ time senere end normalt. Eller også springer jeg over motionen den dag. Dog stadig med det formål at jeg SKAL afsted dagen efter.

Det er ikke motion fremfor alt. Men det handler om prioritering af den tid, vi har....

Anmeld

28. september 2011

Dinna88

Fitness er for mig blevet spild af penge. Jeg startede løbeprogram for 1½ uge siden og har lavet mit eget, personlige styrkeprogram. Pt bruger jeg en time hver anden dag på det. Jeg vil frem til at løbe 7 km hver anden dag, samt styrketræne. Om sommeren tager jeg dog nok i fitness, da det jo er skide varmt udenfor.

Jeg synes dog ikke du skal løbe - at løbe er hårdt for alle; derfor som tortur for en der vejer lidt for meget. Jeg vil helt sikkert råde dig til powerwalke og styrketræne (hjemme) eller bruge crosstraineren og styrketræne (i fitness)

Men en træninsbuddy er også en must hvis man ikke er så god til at hive sig selv igang eller hold træning.

Anmeld

28. september 2011

Francisca

Til at starte med skal du kun motionere, enten cykel en lag tur eller gå en lang tur, evt starte med at lærer at løbe. Så hedder det feks. 3km, gå løbe gå løbe osv.

Hvis du har brug for lidt hjælp og et spark i rumpen så har fitessdk et slankehold, som hjælper med træning og kost og da det er lukkede hold så er der ikke alle mulige andre der kommer med på holdenene med kun dig og dem fra slankeklubben.

Ville sige du skulle vente med at styrketræne for ellers er det meget normalt at vægttabet går langsommere da du jo tager på i muskler og det kan godt virke psykisk på en. så hellere nogle kilo af først også stram op bagefter.

Anmeld

28. september 2011

oerbaek

Zumba på hold en gang om ugen  

og når jeg kan komme til det så er jeg i motionscenter men det er ikke altid nemt med 3 små børn (6 år, 4 år og 6 mdr) 

ellers er der tit zumba hjemme i min stue

Anmeld

28. september 2011

PiaRW

Jeg elsker spinning og når jeg har mulighed for det spinner jeg hver morgen. Det er så skønt at have det overstået og ikke skal gå hele dagen og veeeeenteee på at tage til træning. Sidste sommer spinnede jeg hver morgen og på 2½ mdr tabte jeg 8 kilo, uden at ændre spisevaner.

Held og lykke med vægttabet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.