Hvordan fandt I noget at gå til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. september 2011

Anonym trådstarter

Jeg er jo som sagt blevet gravid, og søger nu noget at gå til. Men uanset hvor meget jeg har søgt rundt på hjemmesider har det ikke været muligt at finde noget

Der er hos AOF og FOF, men det er enten om formiddagen/ lige over middag, eller starter 14 dage før jeg har termin

Jeg har allerede enormt ondt i bækkenet og vil gerne gå til noget så det ikke bliver så slemt allerede.

Ano -

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

sne190810

Anonym skriver:

Jeg er jo som sagt blevet gravid, og søger nu noget at gå til. Men uanset hvor meget jeg har søgt rundt på hjemmesider har det ikke været muligt at finde noget

Der er hos AOF og FOF, men det er enten om formiddagen/ lige over middag, eller starter 14 dage før jeg har termin

Jeg har allerede enormt ondt i bækkenet og vil gerne gå til noget så det ikke bliver så slemt allerede.

Ano -

Altså, du bliver nok lige nødt til at være lidt mere specifik

Hvad er det du gerne vil gå til?

Svømning, gymnastik, yoga, fitness

Umiddelbart vil jeg sige at Google er din ven, men vil mægtig gerne hjælpe dig da.

Anmeld

25. september 2011

Anonym trådstarter

sne190810 skriver:

Umiddelbart vil jeg sige at Google er din ven, men vil mægtig gerne hjælpe dig da.

Tænker at svømning vel er bedt for bækkenet?

Er glad for at du gerne vil hjælpe

Anmeld

25. september 2011

Anonym trådstarter

sne190810 skriver:

Anmeld

25. september 2011

sne190810

Anonym skriver:

Okay, men hvorfor så ikke bare tage en ugentlig tur i svømmehallen? Og svømme et par baner, evt forhør dig om der er nogle der kan nogle 'tricks' mht til at svømme når man er gravid. 

Det hele behøves hverken at være indviklet, eller koste specielt mange penge

Hvor i landet bor du?

Anmeld

25. september 2011

Kageelsker

Anonym skriver:

Svømning er i vert fald meget skånsomt, men effektivt! Jeg er selv rigtig glad for det koncept som hedder "Aqua Mamma", nogle øvelser som gigtforeningen har lavet. Mange svømmehaller tilbyder nogle introhold (koster som regel kun entre-prisen), og så kan man selv lave øvelserne når det passer en. Øvelserne og redskaberne der skal bruges står til fri afbenyttelse i de svømmehaller der har det.

Derudover har de som regel også nogle gravidbælter man kan låne, det bruger jeg så jeg kan "løbe" i vandet. Nu ved jeg ikke hvor du bor, men .f.eks. i greve svømmehal har de aqua-jogging fra 18-18.30 om onsdagen, det er rigtig godt

Anmeld

26. september 2011

Anonym trådstarter

Svømning er i vert fald meget skånsomt, men effektivt! Jeg er selv rigtig glad for det koncept som hedder "Aqua Mamma", nogle øvelser som gigtforeningen har lavet. Mange svømmehaller tilbyder nogle introhold (koster som regel kun entre-prisen), og så kan man selv lave øvelserne når det passer en. Øvelserne og redskaberne der skal bruges står til fri afbenyttelse i de svømmehaller der har det.

Derudover har de som regel også nogle gravidbælter man kan låne, det bruger jeg så jeg kan "løbe" i vandet. Nu ved jeg ikke hvor du bor, men .f.eks. i greve svømmehal har de aqua-jogging fra 18-18.30 om onsdagen, det er rigtig godt

Tusind tak for dit svar

Kan man se det inde på gigtforeningens hjemmeside? Jeg bor på sjælland.

Men syntes det lyder super godt. Jeg prøvede i sidste graviditet med svømmehal, men havde så mange smerter i to dage efter, på trods af at jeg kun var i en havl time Så tæner at det måske er bedst med et hold, hvor en instruktør kan vise nogle gode øvelser

Anmeld

26. september 2011

Anonym trådstarter

sne190810 skriver:

Okay, men hvorfor så ikke bare tage en ugentlig tur i svømmehallen? Og svømme et par baner, evt forhør dig om der er nogle der kan nogle 'tricks' mht til at svømme når man er gravid. 

Hvor i landet bor du?

Jeg prøvede i sidste graviditet med svømmehal, men havde så mange smerter i to dage efter, på trods af at jeg kun var i en havl time Så tæner at det måske er bedst med et hold, hvor en instruktør kan vise nogle gode øvelser

Jeg bor på sjælland.

Men ja, det bliver den sidste udvej, hvis det bare er umuligt at finde noget.

Anmeld

26. september 2011

Anonym trådstarter

sne190810 skriver:

Hvor i landet bor du?

Jeg prøvede i sidste graviditet med svømmehal, men havde så mange smerter i to dage efter, på trods af at jeg kun var i en havl time Så tæner at det måske er bedst med et hold, hvor en instruktør kan vise nogle gode øvelser

Jeg bor på sjælland.

Men ja, det bliver den sidste udvej, hvis det bare er umuligt at finde noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.