1. delmål er nået (vægttab)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.467 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. september 2011

Tut

Hej Piger,

Jeg må lige blære mig lidt.

15 kg. er røget nu, siden jeg var størst og tænkte "nu skal der ske noget" - og det var i oktober 2010, så det er gået langsomt, og det er gået meget op og ned, men nu er der fuld power på, og de sidste 5 kg. er røget på den sidste måned.... SÅ nu mangler jeg "kun" 22 kg. Mit mål er at de er smidt til Noah's 5 års fødselsdag d. 13/7-2012. (forhåbentligt allerede d. 9/5-2012, på vores 3 års bryllupsdag)

Her er lige et før og et efter billede.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

Siber

wwaaauuu du ser godt ud tut mor

Knus Siber

Anmeld

25. september 2011

Mary

Det er virkelig flot Tut! Vil gerne have samme kampgejst (sidder og æder den famøse pose chips det efterhånden bliver til alt for tit!) 

Måske er du 15 kg størrere på første billede, men det ændrer altså ikke på at jeg som det første tænkte "Wauw, Tut er virkelig en smuk kvinde!" Det skal du sgu vide 

Anmeld

26. september 2011

Tut

Mary skriver:

Det er virkelig flot Tut! Vil gerne have samme kampgejst (sidder og æder den famøse pose chips det efterhånden bliver til alt for tit!) 

Måske er du 15 kg størrere på første billede, men det ændrer altså ikke på at jeg som det første tænkte "Wauw, Tut er virkelig en smuk kvinde!" Det skal du sgu vide 

Hej Maria,

Tusind tak for de søde ord - det varmer utroligt meget når man ikke selv kan se det

Anmeld

26. september 2011

Nadi

Du er SÅ sej!!!! 

Og rigtig god motivation til os der også er igang med et vægttab..

Anmeld

27. september 2011

bette

sådan tutter.. du kan bare det der :) der er også virkelig sket en forandring :)
er selv igang.. og har tabt mig 6 kg..(har ik lige været på vægten nu her) men kan være i mine gamle cowboybukser.. det er fandeme nice  

Anmeld

28. september 2011

..

Hvor er du bare sej - det er SUPER godt gået

Anmeld

30. september 2011

Susan1978

Mette  - du er smuk er du.

keep up the good work.

jeg synes jeg står ekstremt stille..   men tror der sker noget cm mæssigt.. løbeturene må da give et eller andet.. om ikke andet så god velvære..

Anmeld

3. oktober 2011

linemus

Det er superflot, Tut

Anmeld

3. oktober 2011

Muffinmus

wow, sikke en forskel, du ser lige flere år yngre ud:-)

Super godt gået, håber du når dit mål, i hvert fald er du nået en flot del af vejen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.