Nu har storesøster også mærket lillebror <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

503 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. september 2011

TbCp

Her til morgen lå vi alle 3 i sengen, far, Liva og mor...
Lillebror sparkede løs i maven, så jeg spurgte Liva om hun kunne tænke sig at mærke. Det ville hun gerne, så hun lagde ligeså forsigtigt hånden på... der gik lidt og så fik hun ellers det ene spark efter det andet og hun smilede stort, strålede som en sol!!!

Ihh blev helt rørt! Har glædet mig så meget til at hun også fik lov at mærke ham den lille derinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

-Sigrid-

TbCp skriver:

Lillebror sparkede løs i maven, så jeg spurgte Liva om hun kunne tænke sig at mærke. Det ville hun gerne, så hun lagde ligeså forsigtigt hånden på... der gik lidt og så fik hun ellers det ene spark efter det andet og hun smilede stort, strålede som en sol!!!

Ihh blev helt rørt! Har glædet mig så meget til at hun også fik lov at mærke ham den lille derinde

Ej det lyder da som grænsende til den perfekte morgenstund, hvor er det bare dejligt for jer 

Anmeld

25. september 2011

TbCp

-Sigrid- skriver:

Ej det lyder da som grænsende til den perfekte morgenstund, hvor er det bare dejligt for jer 

Ja det var godt nok dejligt

Anmeld

26. september 2011

Møn-Mor

Åh hvor lyder det hyggeligt, kan godt forstå det betød meget for dig, hvor må det ha' været en stor oplevelse for Liva .

/Winnie

Anmeld

26. september 2011

TbCp

Møn-Mor skriver:

Åh hvor lyder det hyggeligt, kan godt forstå det betød meget for dig, hvor må det ha' været en stor oplevelse for Liva .

/Winnie

Ja det var bare så dejligt! Og tror også hun synes det var helt specielt

Anmeld

28. september 2011

Fru Aagaard

Nårh, hvor dejligt

Det et par uger siden vores den store mærkede det, og GUD hun elsker det, hun synes det er så sejt og røre og kysser lillesøster hele tiden - det jo herligt. Men, hvor er de bare stolte sådan et par tøser

Anmeld

3. oktober 2011

CmarianN

TbCp skriver:

Orh hvor fantalastisk  Hos os er det kun Thomas kammerat der har mærket en gang, ellers kun mig  Thomas glæder sig og er måske efterhånden også lidt utålmodig efter at mærke Junior...

Anmeld

3. oktober 2011

TbCp

Fru Aagaard skriver:

Nårh, hvor dejligt

Det et par uger siden vores den store mærkede det, og GUD hun elsker det, hun synes det er så sejt og røre og kysser lillesøster hele tiden - det jo herligt. Men, hvor er de bare stolte sådan et par tøser

Åårhh hvor sødt

Anmeld

3. oktober 2011

TbCp

CmarianN skriver:

Orh hvor fantalastisk  Hos os er det kun Thomas kammerat der har mærket en gang, ellers kun mig  Thomas glæder sig og er måske efterhånden også lidt utålmodig efter at mærke Junior...

Jamen det er jo også en helt fantastisk og speciel følelse, så kan godt forstå han begynder at blive utålmodig! Men det kommer jo nok også inden længe!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.