3 1/2 sække brugt drengetøj bortgives

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.688 visninger
20 svar
0 synes godt om
25. september 2011

NLME<3

Hey i skønne tøser Vi har simpelthen så mega mega meget dreng tøj. Nu har jeg fået ryddet op i det ( vi venter selv en dreng mere til november ) men vi har fået så meget brugt tøj og har selv købt så monster meget sidste gang, så nu har jeg så meget og jeg ved vi ikke får det brugt. Så hvis en vil have det er i meget velkommen til at komme og hente det, jeg bor en 17 km. fra kolding ellers bor mine forældre i Esbjerg. det er i st. 50 -92 og så er der lidt i 98

Kram fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

TbCp

NLME<3 skriver:

Hey i skønne tøser Vi har simpelthen så mega mega meget dreng tøj. Nu har jeg fået ryddet op i det ( vi venter selv en dreng mere til november ) men vi har fået så meget brugt tøj og har selv købt så monster meget sidste gang, så nu har jeg så meget og jeg ved vi ikke får det brugt. Så hvis en vil have det er i meget velkommen til at komme og hente det, jeg bor en 17 km. fra kolding ellers bor mine forældre i Esbjerg. det er i st. 50 -92 og så er der lidt i 98

Kram fra mig

Åhh sikke et fint tilbud!!!

Desværre bor vi helt i Odense, men håber der er andre herinde der vil tage imod dit tilbud!

Anmeld

25. september 2011

NLME<3

TbCp skriver:

Åhh sikke et fint tilbud!!!

Desværre bor vi helt i Odense, men håber der er andre herinde der vil tage imod dit tilbud!

Tak Vi skal til Odense på sygehuset med vores søn på fredag, hvis du vil have det?

Anmeld

25. september 2011

TbCp

NLME<3 skriver:

Tak Vi skal til Odense på sygehuset med vores søn på fredag, hvis du vil have det?

Hold da op.. det var da noget af et tilbud!

Hvad tid skal i derud?

Anmeld

25. september 2011

CmarianN

NLME<3 skriver:

Kram fra mig

Jeg bor i Esbjerg hvis du ikke har fået det afsat 

Anmeld

25. september 2011

B&J

øv øv man skulle bo noget tætter på mangler en masse i 80-86 da han vokser i fuld fart lige nu

men håber en masse får glæde af det

Anmeld

25. september 2011

NLME<3

TbCp skriver:

Hold da op.. det var da noget af et tilbud!

Hvad tid skal i derud?

Bum bum... men det er omkring kl kvart over ti, og så tager det somregl en halv times tid. Jeg er ikke lige hjemme, men skal nok lige tjekke tiden når jeg kommer hjem

Anmeld

26. september 2011

NLME<3

CmarianN skriver:

Jeg bor i Esbjerg hvis du ikke har fået det afsat 

Hey Hvis det ikke kan lade sig gøre med på fredag og mødes med TbCp.

Så sender jeg det med mine forældre hjem på onsdag, så kan du hente det hos dem efter torsdag?  

Anmeld

26. september 2011

PsychedeliC

26. september 2011

juni

NLME<3 skriver:

Kram fra mig

Jeg er sikkert alt for langsom, men hvis nu det ikke bliver afsat, vil jeg gerne stille mig i kø - mine forældre bor i området og kan sikkert lokkes til at hente det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.