anbefal et uundværligt produkt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

714 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. september 2011

Mum33

Kunne vi ikke lave en tråd her, med alle de make-up, creme, osv.-produkter vi kan anbefale. Dyre såvel som billigt. Så kunne man høste lidt gode tips til næste gang man skal i matas

I'll go first.

Loreals Architecie mascarra - super god og effektiv.

Dermas "babycreme" som natcreme.

Hvilke produkter kan I ikke undvære? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

bette

to ting jeg lige kan komme på nu:

alouvea (stave?) propolis creme til mine tørre hænder/eksem.

og min mandelolie.. super som massage olie, det er et naturprodukt så ingen grimme sager i..
bruger det også efter hårfjerning både med voks og skraber.. brugte det under graviditeten til maven.. og min mor brugte det efter hun blev skåret op hele vejen over maven og så smurte hun såret med olien og det blev så flot og så er den også god som babyolie :) 

Anmeld

25. september 2011

K.Rehder

Uhhh......Jeg er STOR fan af Beauté Pacifique, og kan absolut ikke leve uden
Tror ikke der er ét eneste produkt inden for det mærke jeg ikke har. Det er bare GENIALT!!!!

Anmeld

25. september 2011

Muffin_girl

I.E.K. skriver:

Kunne vi ikke lave en tråd her, med alle de make-up, creme, osv.-produkter vi kan anbefale. Dyre såvel som billigt. Så kunne man høste lidt gode tips til næste gang man skal i matas

I'll go first.

Loreals Architecie mascarra - super god og effektiv.

Dermas "babycreme" som natcreme.

Hvilke produkter kan I ikke undvære? 

Biotherm øjen creme - FANTASTISK 

Biotherm ansigts gele - den gør huden super smooth

Clarins - Wonder Length Mascara 

Rimmel rouge 

Anmeld

25. september 2011

Molly8

Har lige købt min 3. slags make-up fjerner inden for det sidste års tid, fordi den skulle være billig - Desværre er de heller ikke ret gode og man bruger voldsomt meget af det. Nu har jeg besluttet mig for, at jeg ikke kan undvære Dermalogicas make-up fjerner. Selvom den er dyr, er den vist ikke dyrere end de andre i længden, for den holder mindst 1 år.

Kh Molly

Anmeld

25. september 2011

L.J.L

DOVE summerglow bodylotion!!!

Den er super duper lækker, dufter godt og så får man den dejligste kulør (uden pletter og skjolder) især et hit når man ikke er den store solbader og solarie er et NoGo!

Kan kun anbefales!!

Anmeld

25. september 2011

Mum33

RehderKlok skriver:

Uhhh......Jeg er STOR fan af Beauté Pacifique, og kan absolut ikke leve uden
Tror ikke der er ét eneste produkt inden for det mærke jeg ikke har. Det er bare GENIALT!!!!

Ja - syntes bare det er meget dyrt  Men helt enig.

Anmeld

25. september 2011

K.Rehder

I.E.K. skriver:

Ja - syntes bare det er meget dyrt  Men helt enig.

ALT for dyrt...jeg har gjort det til en fast del af min ønskeliste til både fødselsdag og jul. Ellers køber jeg også kun når de kører "tilbud". Hvis man køber for mere end 1.000 får man et produkt gratis. Og når alle kvinderne i min familie bruger det produkt, køber vi tit samlet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.