neeeej, min mand har gjort store fremskridt :-D ( joke-tråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. september 2011

Anette&Sophia

Han vil såmænd være med til at finde det tøj lille fisen skal have på hjem fra sygehuset + hjælpe med at pakke hendes taske. - hold da ooooop
+ han faktisk også skal med når jeg skal have taget graviditets billeder, han skal endda også med på billederne. wow.
- det regnede jeg ikke lige med at han ville gå med til.

tror det er ved at gå op for ham at om cirka 7 uger, er han blevet far.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

mth1987

Det sker faktisk nogen gange (meget sjældent) at de søde mænd overrasker positivt andre gange må de skubbes lidt til. Men vi kan jo ikke undværer dem når det kommer til stykket

Anmeld

25. september 2011

Anette&Sophia

mth1987 skriver:

Det sker faktisk nogen gange (meget sjældent) at de søde mænd overrasker positivt andre gange må de skubbes lidt til. Men vi kan jo ikke undværer dem når det kommer til stykket

ligepræcis.
Han plejer ikke at være sådan et følelses talende menneske, eller bare generelt en der viser sine følelser meget, men her på det sidste har jeg automatisk lagt i hans arme, jeg er ikke selv kommet derind, og han har sendt heytell beskeder ( sådan noget walkie-talkie halløj på mobilen ) hvor han siger at han elsker mig, og så skriver han det også hver morgen! + han er begyndt at nusse min mave rigtigrigtig meget. han er helt vild

Anmeld

25. september 2011

mth1987

anetteb skriver:

ligepræcis.
Han plejer ikke at være sådan et følelses talende menneske, eller bare generelt en der viser sine følelser meget, men her på det sidste har jeg automatisk lagt i hans arme, jeg er ikke selv kommet derind, og han har sendt heytell beskeder ( sådan noget walkie-talkie halløj på mobilen ) hvor han siger at han elsker mig, og så skriver han det også hver morgen! + han er begyndt at nusse min mave rigtigrigtig meget. han er helt vild

Det går da helt amok nyyyyyyd det kommer nok andre boller på suppen når bebs kommer og i begge er møg trætte

Anmeld

25. september 2011

Anette&Sophia

mth1987 skriver:

Det går da helt amok nyyyyyyd det kommer nok andre boller på suppen når bebs kommer og i begge er møg trætte

det gør jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.