Havde igår aftes nogle meget intense smerter i min lænd, der strålede ned i ballerne og resulterede i at jeg faktisk ikke kunne gå. Hver gang jeg forsøgte at tage et skridt, blev smerten i ballen så intens, at jeg knækkede helt sammen. Inden jeg rejste mig, var jeg øm i lænden og havde en sådan lidt underlig fornemmelse i ballerne, men smerterne kom fuldstændig bag på mig da jeg rejste mig.
Smerterne kom efter at jeg havde siddet i sofaen og forsøgte at rejse mig, men gik lidt i sig selv igen efter at jeg fik gang i benene og jeg kunne langsomt begynde at gå lidt rundt. Efter at det skete anden gang, besluttede jeg mig for at gå i seng og da jeg vågnede imorges var jeg rigtig øm i min lænde- og rygmuskulatur, sikkert pga af anstrengelse i forbindelse med smerterne, men ingen diciderede smerter.
Jeg har idag klaret mig igennem en hård arbejdsdag, med øm ryg og nogle enkelte jag i ballerne i ny og næ (kun ved gang).
Jeg får nu ondt når jeg ikke sidder ret op og ned, altså når vægten ligesom ligger på det bagerste stykke af bagdelen, så forsøger nu at sidde helt ret op og ned, men det er sq lidt hårdt i længden. Jeg er rent ud sagt pisse bange for at smerterne er der når jeg rejser mig
Er der nogle af jer, der har prøvet noget lignende og evt ved hvorfor det opstår??
Anmeld