Sko strammer i siderne, er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.696 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. september 2011

Anonym trådstarter

Jeg har nogle vintersko med kilehæle, de er min størrelse og jeg kan sagtens passe dem i længden, de er næsten nye men de er ubehagelige i siderne, når jeg går føler jeg de presser på mine fødder, og det er ikke så fedt. Jeg er gravid og tænker lidt over at det måske er fordi jeg har vand i fødderne de gør det, eller at de blot skal gås til? Nogen med sko som har kilehæl som har haft samme problem? har haft samme sko i mange år, så kan ikke huske hvordan det er at have nye sko. Jeg har prøvet at sætte et glas ned i dem, men det er læder og giver sig nada.

Håber på nogen kan hjælpe mig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

Dinna88

Det er ganske normalt, med alle slags sko Det er jo derfor man lige render en rundt i butikken i dem. Jeg har meget smalle fødder, så mange sko sidder løst på mine fusser, hvorimod enkelte par sidder stramt (fordi der er så stor forskel på sko)

Du kan jo se om du kan gå dem til, men da de er med kilehæle ser det måske lidt skørt ud, hvis skoen stikker ud over kanterne i siderne. Men havd ved jeg

Anmeld

25. september 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Jeg har nogle vintersko med kilehæle, de er min størrelse og jeg kan sagtens passe dem i længden, de er næsten nye men de er ubehagelige i siderne, når jeg går føler jeg de presser på mine fødder, og det er ikke så fedt. Jeg er gravid og tænker lidt over at det måske er fordi jeg har vand i fødderne de gør det, eller at de blot skal gås til? Nogen med sko som har kilehæl som har haft samme problem? har haft samme sko i mange år, så kan ikke huske hvordan det er at have nye sko. Jeg har prøvet at sætte et glas ned i dem, men det er læder og giver sig nada.

Håber på nogen kan hjælpe mig. 

Åh det er meget normalt! For det første er der (vi ) bare nogen, der har lidt bredere fødder, og for det andet er fødderne gerne lidt større under/efter graviditeten. Jeg har samme problem, og det er træls når de passer i længden, men ikke bredden Det er ikke sikkert du kan gå dem til, men måske du i stedte skal lede efter nogle sko, der er bredere. Og være obs på, at du sagtens kan gå et nr. op i sko i løbet af graviditeten

Anmeld

25. september 2011

sandramor

hvis det er nogle sko du er rigtig glade for kan du altid prøve at få dem udblokket.....
nu ved jeg ikke hvor i siderne de klemmer?? hvis det er nede af ved forfoden og ved de to yderpunkter på foden så kan skoen tit blokkes en lille smule sådan at den blir mere behagelig at have på... jeg arbejder i Sahva care.... som arbejder sammen med skomagere... og ved at mange gravide får nøjagtig samme problem som dig og så plejer vi at blokke skoene en smule... det kan altid lade sig gøre medmindre der er syninger der hvor den klemmer....

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.